Přestavěná křižovatka Koruna v centru Hradce Králové (1. 8. 2016)
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Dominantou prostoru není jen nová křižovatka, ale také centrum Aupark, které otevře na podzim (1. 8. 2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Dominantou prostoru není jen nová křižovatka, ale také centrum Aupark, které otevře na podzim (1. 8. 2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Městská hromadná doprava v Hradci Králové přidá novou linku zdarma.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Díky dokončení Koruny se na původní trasu mohly vrátit trolejbusy. (1. 8. 2016)
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Přestavěná křižovatka Koruna v centru Hradce Králové (1. 8. 2016).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Osvětlení křižovatky bude na vrcholcích koruny.
Autor: Architekti Chmelík a partneři
Stanice metra Střížkov otevřená v květnu 2008 získala za svou podobu mezinárodní cenu od Evropské asociace ocelových konstrukcí. Kritici jí vyčítají vysoké náklady na stavbu a obtížnou údržbu.
Autor: Profimedia.cz
Stanice metra Střížkov: kritici jí vyčítají vysoké náklady na stavbu a obtížnou údržbu. Holubí trus se čistí jen jednou za rok.
Autor: Profimedia.cz
Stanice metra Střížkov: kritici vyčítají autorovi snahu vytvořit „malé letiště“ či nádraží, přitom jde pouze o vstup do metra, stanice není přestupná.
Autor: Profimedia.cz
Stanice metra Střížkov
Autor: ČTK
Uschlé rostliny na Střížkově
Autor: Matěj Hrabánek
Stanice metra Střížkov
Autor: ČTK
Vizualizace stanice Střížkov
Autor: metroweb.cz
Stanice metra Rajská zahrada: architekt Kotas má rád, když denní světlo vstupuje do metra, navazuje tak podle něho vztah s okolím.
Autor: Profimedia.cz
Lochkovský most má jednu příčně neděleno konstrukci v půdorysném oblouku, dělená pro každý směr přitom usnadňuje údržbu, během oprav tak lze převést dopravu na druhý profil.
Autor: Profimedia.cz
Lochkovský most - první praskliny ve svarech ocelových pásnic se objevily hned po jeho dostavbě.
Autor: Profimedia.cz
Most v Radotíně
Autor: Patrik Kotas - atelier designu a architektury
Most v Radotíně
Autor: Patrik Kotas - atelier designu a architektury
Tramvajové zastávky na Barrandově vyvolaly řadu emocí.
Autor: Profimedia.cz
Architekt Kotas prostě miluje motiv plachet - hojně jej využil na zastávkách tramvají na Barrandově.
Autor: Profimedia.cz
Zastávky tramvají na Barrandov se liší barvou, odborníci je pokládají za zbytečně drahé a excentrické.
Autor: Profimedia.cz
Stanice tramvají na Barrandově také projektoval Patrik Kotas.
Autor: Miloš Cvrk
Zastávka Hlubočepy na tramvajové trati na Barrandov - projekt Patrika Kotase
Autor: Josef Škvor, Metro.cz
Terminál hromadné dopravy (Hradec Králové)
Autor: Patrik Kotas - atelier designu a architektury
Terminál hromadné dopravy (Hradec Králové)
Autor: Patrik Kotas - atelier designu a architektury
Patrik Kotas je autorem i nádraží v Hradci Králové.
Autor: Profimedia.cz
Patrik Kotas je autorem i nádraží v Hradci Králové.
Autor: Profimedia.cz
Terminál hromadné dopravy v Hradci Králové
Autor: Martin Veselý, MF DNES
Autobusové nádraží v Liberci: jeho autorem - a také terminálu městské hromadné dopravy a tramvajové vozovny - je Patrik Kotas.
Autor: Profimedia.cz
V Lovosicích se můstek pro osobní lodě nachází v městském parku. Podobu dal přístavištím architekt Patrik Kotas.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES