náhledy
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Brněnskými ulicemi v neděli přijel na zdejší výstaviště jediný exemplář rychlíkového motorového vozu M260.0, přezdívaný Stříbrný šíp. Pro Československé státní dráhy jej vyrobilo ČKD, továrnu opustil na přelomu let 1938 a 1939, ale vzhledem k okupaci nebyl projekt dokončen.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA