náhledy
V brněnské Štefánikově ulici měla původně vzniknout cyklostezka, nyní se počítá jen s cyklopruhem na vozovce.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Štefánikova ulice v centru Brna má na šířku 32 metrů, což podle mnohých nabízí dost místa pro auta, kola i pěší. Město však při rekonstrukci preferuje variantu vstřícnou hlavně k motoristům.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Štefánikova ulice v centru Brna má na šířku 32 metrů, což podle mnohých nabízí dost místa pro auta, kola i pěší. Město však při rekonstrukci preferuje variantu vstřícnou hlavně k motoristům.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Štefánikova ulice v centru Brna má na šířku 32 metrů, což podle mnohých nabízí dost místa pro auta, kola i pěší. Město však při rekonstrukci preferuje variantu vstřícnou hlavně k motoristům.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Štefánikova ulice v centru Brna má na šířku 32 metrů, což podle mnohých nabízí dost místa pro auta, kola i pěší. Město však při rekonstrukci preferuje variantu vstřícnou hlavně k motoristům.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Štefánikova ulice v centru Brna má na šířku 32 metrů, což podle mnohých nabízí dost místa pro auta, kola i pěší. Město však při rekonstrukci preferuje variantu vstřícnou hlavně k motoristům.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
V brněnské Štefánikově ulici měla původně vzniknout cyklostezka, nyní se počítá jen s cyklopruhem na vozovce.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
V brněnské Štefánikově ulici měla původně vzniknout cyklostezka, nyní se počítá jen s cyklopruhem na vozovce.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
V brněnské Štefánikově ulici měla původně vzniknout cyklostezka, nyní se počítá jen s cyklopruhem na vozovce.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA