náhledy
Královopolský tunel stále nemá kolaudační razítko.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Nesplňuje totiž hlukové limity, přestože silničáři už učinili řadu opatření.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Na výjezdech z tunelu jsou protihlukové stěny, na silnici takzvaný tichý asfalt. Ani to ale nestačí.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Silničáři doufají, že jim v kolaudaci po 11 letech „dočasného“ provozu pomůže novela, která rozvolnila limity hluku.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Kromě Královopolského je v Brně také tunel Husovický.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Ten prošel náročnou modernizací před pár let.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Obsahuje i technologii na úsekové měření, zatím ale není v ostrém provozu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
A třetí do party brněnských tunelu jsou tubusy v Pisárkách.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
U Pisáreckých tunelů se plánovala modernizace technologií už v roce 2021, pak ale kvůli souběhu jiných uzavírek byla odložena.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Původně se měly tunely uzavřít příští rok, nově silničáři mluví až o roku 2025.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA