náhledy
Vozítka si lidé hned od začátku oblíbili a využívají je. Zatím s nimi ale nemohou na periferii města.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Srovnání třetí generace (vlevo) s druhou (vpravo)
Autor: Matěj Smlsal, iDNES.tv
Elektrické koloběžky dorazily už také do Brna. K půjčení jich je zatím 150.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Srovnání třetí generace (dále) s druhou (blíže)
Autor: Matěj Smlsal, iDNES.tv
Elektrokoloběžky okamžitě vyvolaly kontroverze. Provozovatel se totiž ani dopředu nedomluvil s městem.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Těžší koloběžka má větší stabilitu, ale když ji musíte občas nést (třeba na schodech), tak se z výhody stává nevýhoda.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Koloběžku odemknete přes mobilní aplikaci Lime.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Hlavní změnou je těžší baterie ve stupátku, větší a odpružená kolečka a modulární konstrukce pro snazší údržbu.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Koloběžka Lime v3 před redakcí
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Koloběžku Lime třetí generace jsme testovali v prosinci 2019.
Autor: Pavel Kasík, Technet.cz
Elektrická koloběžka Lime-S, kterou je možné v Praze za poplatek půjčit přes aplikaci a zaparkovat zase kdekoliv. Většina uživatelů s koloběžkami jezdí po chodnících. (12.října 2018)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha, 12.10.2018 Elektrický skútr Lime-S (elektrická koloběžka), který je možné v Praze za poplatek půjčit přes aplikaci a zaparkovat zase kdekoliv. Většina uživatelů s koloběžkami jezdí po chodnících.
Autor: František Vlček, MAFRA
Centrum Prahy zaplavili turisté na elektrických koloběžkách. (12. října 2018)
Autor: František Vlček, MAFRA
Centrum Prahy zaplavili turisté na elektrických koloběžkách (12. října 2018)
Autor: František Vlček, MAFRA
Elektrická koloběžka Lime-S, kterou je možné v Praze za poplatek půjčit přes aplikaci a zaparkovat zase kdekoliv. Většina uživatelů s koloběžkami jezdí po chodnících. (12. října 2018)
Autor: Tadeáš Havlík