Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Modernizovaný Volkswagen ID.3.
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Maskovací polep Volkswagenu ID.3
Autor: Volkswagen, iDNES.cz
Volkswagen ID. Space Vizzion
Autor: Volkswagen
Volkswagen ID. Space Vizzion
Autor: Volkswagen
Volkswagen ID. Space Vizzion
Autor: Volkswagen
Volkswagen ID.Buzz
Autor: Kateřina Horáková , pro iDNES.cz
Volkswagen ID.Buzz
Autor: Kateřina Horáková , pro iDNES.cz
Volkswagen ID.GTI na autosalonu v Mnichově
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Koncept ID.GTI je předobrazem chystaného hot-hatche od Volkswagenu.
Autor: Volkswagen
Koncept ID.GTI je předobrazem chystaného hot-hatche od Volkswagenu.
Autor: Volkswagen
Thomas Schäfer
Autor: Volkswagen
V červenci zazněly i plamenné projevy. „Hoří nám střecha, musíme šetřit!“ hřímal na shromáždění manažerů šéf Volkswagenu Thomas Schäfer. A chystá se ji hasit úsporou 10 miliard eur v příštích třech letech. Na odstavných parkovištích Volkswagenu se totiž hromadí elektrická auta, která po omezení dotací nikdo nechce, a tento problém řeší i leckde jinde. Skoro jako by se modlili, aby nějaké auto chytlo a všechna shořela.
Autor: Volkswagen
auto roku 2023 VW ID.5
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
auto roku 2023 VW ID.5
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Volkswagen ID.2all
Autor: Volkswagen
Volkswagen ID.2all
Autor: Volkswagen
Volkswagen ID.2all
Autor: Volkswagen
VW ID.3 se montuje rovněž ve známé Skleněné manufaktuře v Dráždanech, původně postavené pro výrobu VW Phaeton. Ta se kromě moderní architektury proslavila především neobvyklou parketovou podlahou.
Autor: Volkswagen