Fiat 127
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Fiat 127
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Veterán na závodu 1000 mil československých
1000 mil československých
Veterán na závodu 1000 mil československých
1000 mil československých
Veterán na závodu 1000 mil československých
1000 mil československých
Start veteránského závodu 1000 mil československých
Škoda Auto
Porsche 910/8 Bergspyder
Porsche
Závod historických vozidel z Chateau st Gerlach nedaleko Maastrichtu do Salzburgu v Rakousku. Karlovy Vary jsou pravidelnou zastávkou účastníků soutěže. Na snímku Citroen 2CV.
Autor: Václav Šlauf, MAFRA
Maluchem na Nordkapp - Polski Fiat 126p
Michael Šafr, Radka Chalašová
Ford Thunderbird Town Landau
Ford
Ford Thunderbird Town Landau
Ford
Ford LTD Crown Victoria
Ford
Ford LTD Crown Victoria
Dodge
Dodge Aspen Special Sedan
Dodge
Chevrolet Monte Carlo SS Aerocoupe
Chevrolet
Chevrolet Monte Carlo SS Aerocoupe
Chevrolet
Buick Regal Grand National
Archiv iDNES.cz
Škoda Favorit Black Line
Škoda Auto
Škoda Favorit Black Line
Škoda Auto
Škoda Favorit Black Line
Škoda Auto
Ferrari 250 GTO
Archiv iDNES.cz
Mercedes-Benz W196R
Archiv iDNES.cz
Aston Martin DBR1
Ason Martin
McLaren F1 "LM-specification“
Archiv iDNES.cz
Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta na veteránském veletrhu Retromobile v Paříži
Autor: AP
Porsche 917K
Archiv iDNES.cz
Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe
Archiv iDNES.cz
Porsche 956
Archiv iDNES.cz
Ferrari LaFerrari Aperta
Ferrari
Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta je hvězdou veteránského veletrhu Retromobile v Paříži.
Autor: AP
Aston Martin DBR1
Ason Martin
Ferrari LaFerrari Aperta
Ferrari
Aston Martin DBS GT Zagato by mohl být investičním autem, budete ale muset najít podobného pacienta, jako jste vy sami.
Archiv, Petr Frýba
Filip Turek, nadšenec do aut, jehož obsesí jsou auta s výrobním číslem 001 a vozy britské provenience, zejména pak značky Jaguar. Vlastní ovšem také první vyrobený Rolls-Royce Camargue, který byl nejdražším vozem své doby. Vlastní i restaurátorskou dílnu na britské vozy. Vedle aut sbírá také původní náhradní díly, jejich krabičky, odbornou literaturu o autech, dobové prospekty atd.
Archiv, Petr Frýba
Pagani je podle Filipa Turka jasné investiční auto budoucnosti.
Archiv, Petr Frýba
Horacio Pagani uvádí značku Pagani na český trh.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Filip Turek je majitelem prvního vyrobeného Rolls-Roycu Camargue, nejdražšího auta své doby.
Archiv, Petr Frýba
BMW z 80. a 90. let lze považovat za investiční auta a nemusí to být ani kultovní M3 E30.
Archiv, Petr Frýba
Jaguar XJ220 ve své době způsobil velký boom a z druhé ruky jste ho tehdy koupili dráž než nový.
Archiv, Petr Frýba
Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957 bylo v aukci prodáno za rekordních více než 9 milionů eur. Tím jen potvrdilo pověst závodních vozů z Maranella – ta od 40. do začátku 60. let jsou považována za nejlepší investiční auta.
Archiv, Petr Frýba
Jaguar XKR-S Convertible může být dobrý investiční tip, v roce 2015 jich bylo vyrobeno pouhých 22 kusů.
Archiv, Petr Frýba
Fiat Ritmo Bertone cabrio
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz
Petr Uher sbírá motoristické poklady.
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz
Petr Uher sbírá motoristické poklady.
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz
Petr Uher sbírá motoristické poklady.
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz
Petr Uher sbírá motoristické poklady.
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz
Petr Uher sbírá motoristické poklady.
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz
Volkswagen Scirocco
Autor: Jan Vávra, iDNES.cz