Auto vítězů – německé posádky Gerd Lambert a Michael Loerke – Porsche 911 SC Targa z roku 1979 – absolvuje test přesnosti u zámku v Jemnici.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Auto vítězů – německé posádky Gerd Lambert a Michael Loerke – Porsche 911 SC Targa z roku 1979 – absolvuje test přesnosti u zámku v Jemnici.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Auto druhé posádky v pořadí (Rakušané Fritz Jirowsky a Gerhard Soukal) – Alfa Romeo 2000 GTV z roku 1971 – projíždí pod hradem Hardegg na česko-rakouské hranici.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Auto třetí posádky v pořadí, manželů Adamových – Ford Mustang Fastback GT z roku 1965 – projíždí stejným místem.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
První setinová veteránská rallye letošního roku – čtvrtý ročník Spring Classic s centrem v historické Telči – přilákala na stovku soutěžících se zajímavými vozy. Na startu je Tatra 603 H z roku 1974.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Triumph Spitfire 1500 MK4 z roku 1979
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Porsche 911 RS z roku 1973
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Škoda 130 RS z roku 1975
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Volkswagen Karmann Ghia, vyrobený v roce 1974, dorazil spolu s dalšími třemi auty až z daleké Litvy.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Mercedes-Benz 230 CE z roku 1983
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Škoda 120 L z roku 1983 posádky Huňáček – Formánek, dřívějších několikanásobných vítězů setinových rallye.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Mercedes-Benz 450 SL z roku 1976
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Volkswagen TL 1600 z roku 1969 projíždí testem přesnosti uprostřed vinic.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Jaguar XK 140 SE FHC z roku 1956
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Volkswagen Brouk z roku 1970
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Jaguar E-Type z roku 1968
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Jedním z nejkrásnějších aut startovního pole setinových rallye bývá tato Alfa Romeo Montreal z roku 1972.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Na trase bylo několik kontrolních bodů, na jednom z nich mohli členové posádky ochutnat výrobky rakouských vinařů.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Ford Mustang Shelby GT 350 z roku 1966
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Jaguar XK 140 SE FHC z roku 1956 projíždí pod rakouským hradem Hardegg.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Krásné Volvo P121 Amazon z roku 1973 na náměstí v Telči.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Mercedes-Benz 300 SL 6.3 z roku 1969 alias legendární „gullwing“ s „racčími dveřmi“. Tento konkrétní kousek je ale replika.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Mercedes-Benz 300 SL 6.3 z roku 1969 alias legendární „gullwing“ s „racčími dveřmi“. Tento konkrétní kousek je ale replika.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Mercedes-Benz 300 SL 6.3 z roku 1969 alias legendární „gullwing“ s „racčími dveřmi“. Tento konkrétní kousek je ale replika.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Nejstarším vozem startovního pole byl Jaguar MK V Saloon z roku 1949, proto startoval s číslem 1.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Mercedes -Benz 220 SE Ponton Cabrio z roku 1960 na náměstí v Telči těsně před startem
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Upevňování startovních čísel, u starších vozů je to jednodušší, u novějších s plastovými nárazníky je často jedinou možností překrýt poznávací značku. Policie to naštěstí u závodníků toleruje.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Náměstí Zachariáše z Hradce v Telči. Město je památkou, zapsanou v seznamu UNESCO.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Čumáky veteránů na náměstí Zachariáše z Hradce v Telči. Město je památkou, zapsanou v seznamu UNESCO.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Náměstí Zachariáše z Hradce v Telči. Město je památkou, zapsanou v seznamu UNESCO.
Autor: Petr Skřivánek, Spring Classic
Moskvič 2140 z roku 1978
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Raritní dvoudveřové kupátko Škoda 1000 MBX De Luxe z roku 1969 projíždí serpentinami u Vranova nad Dyjí.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Opel GT z roku 1971 na stejném místě
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Podobná barva jako předchozí škodovka, ale podstatně méně raritní Škoda 1000 MB z roku 1966, klasický čtyřdveřový model.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Fiat 600 D z roku 1960
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Další litevská posádka přijela s Porsche 914 z roku 1971.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Dnes už vzácný Ford Sierra XR4i z roku 1985
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Kývací plyšový pes býval za socialismu obvyklou ozdobou zadního plata škodovek, podobně jako pověšená loutka Švejka. Dnes už těžko říci proč vlastně...
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Ford Mustang Convertible z roku 1965
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Jaguar XK 140 FHC z roku 1956
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Ryze dámská posádka Alfy Romeo Spider Touring 2000 z roku 1962 se nezalekla špatného počasí a jezdila většinou bez střechy.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Triumph TR3 A z roku 1960
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Porsche 912 z roku 1967
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
A ještě jeden pohled na nejstarší závodící stroj – Jaguar MK V Saloon z roku 1949
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Majestátní limuzína Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 má pod kapotou ohromující dvanáctiválec.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Fiat 128 Sport Coupé z roku 1973 stíhaný Alfou Romeo Montreal.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Škoda 105 L z roku 1984 bývala v 80. letech minulého století jedním z nejčastějších vozů českých silnic. V takovémto stavu se však dnes už vidí málokdy. Majitelé si dávají záležet i na takových stylových detailech, jako jsou kufry na dobové střešní zahrádce.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Škoda 105 L z roku 1984 bývala v 80. letech minulého století jedním z nejčastějších vozů českých silnic. V takovémto stavu se však dnes už vidí málokdy. Majitelé si dávají záležet i na takových stylových detailech, jako jsou kufry na dobové střešní zahrádce.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Porsche 911 SC z roku 1981
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Fiat 124 Spider z roku 1970
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Datsun 300 ZX, japonská klasika z osmdesátek, konkrétně z roku 1985
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Ford Mustang Mach 1 z roku 1969
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
MG C z roku 1969
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Opět Mustang kabriolet, tentokrát na náměstí v Telči
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Diváci před startem obdivují krásný Opel GT z roku 1971.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Nádherné obří kupé Mercedes-Benz 280 SE 3.5 (W111) z roku 1970
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Austin Mini 1275 GT z roku 1973
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Raritní a dnes velmi ceněné BMW M3 z roku 1985
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Porsche 928 S z roku 1983
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Návrat do budoucnosti: De Lorean DMC z roku 1981
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Návrat do budoucnosti: De Lorean DMC z roku 1981
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Lancia Delta HF Integrale, rallyová ikona 80. let, tato konkrétní je z roku 1988.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Takzvané „československé porsche“, dnes kultovní a pořádně drahá Škoda 110 R Coupé, zde čtyřoká verze ročníku 1971.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Jedna z největších rarit startovního pole – bohužel se nepodařilo najít fotku, na níž je vidět z auta více. Je to Apal Coupé, vůz vyrobený v Belgii roku 1961, v továrně Application Polyester Armé de Liége (odtud název auta) – originální laminátová karoserie seděla na podvozku dobových volkswagenů, vzhled připomínal porsche. Celkem vzniklo asi 120 exemplářů.
Autor: Zdeněk Klíma, Spring Classic
Volkswagen Passat Variant z roku 1992 posádky iDNES.cz na náměstí v Telči těsně před startem.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Volkswagen Passat Variant z roku 1992 posádky iDNES.cz na náměstí v Telči těsně před startem.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Pro přesné měření vzdálenosti originální počitadlo moc neposlouží, je dobré používat mobilní aplikaci.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Troje stopky letos nestačily, museli jsme si vypomáhat mobilními telefony. Bohužel nepříliš úspěšně...
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Volkswagen Passat Variant z roku 1992 posádky iDNES.cz
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES