iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Před vstupem do výrobní haly jsme se museli „vybít“, tedy zbavit statické elektřiny.
Valeo
Kvůli statické elektřině jsme museli mít na podrážce speciální pásky.
Valeo
Valeo Rakovník
Valeo
Tento robot kontroluje velikost odporu otáčení koleček u panelu samočinné klimatizace a zároveň promáčkne všechna tlačítka.
Valeo
Na lince jsou jen tři lidé. Jeden z nich dává hotové výrobky do krabice. Celkem jich rukama operátorů projde 12 500 ks denně.
Valeo
V Rakovníku vyrábějí panel pro mercedesy s pohonem předních kol.
Valeo
Montáž panelu s ovladači stahování oken pro vozy Mercedes-Benz je plně automatizovaná.
Valeo
Před zabalením se panel klimatizace, v tomto případě pro značku Ford, pohledem zkontroluje.
Valeo
Také montáž panelů klimatizace je plně automatizovaná.
Valeo
Interiérové panely se ukládají do speciálních přepravek.
Valeo
Ještě před zabalením se každý kus interiérového panelu vizuálně zkontroluje.
Valeo
V Rakovníku se montují interiérové ovládací panely.
Valeo
Tzv. Driving Monitor kamery sledují oči řidiče a podle jejich pohybu poznají, zda není unavený.
Valeo
Ukázka toho, co vlastně vidí čelní kamera a jak zaznamenává objekty.
Valeo
Jedním z nejdůležitějších senzorů v autě je čelní kamera. I ta se v Rakovníku vyrábí.
Valeo
Kvalita senzorů se samozřejmě kontroluje.
Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Valeo
Výroba ultrazvukových senzorů je plně automatická.
Valeo
Každý senzor se musí na 15 hodin do pece, kde se nejprve zchladí na -40°C a následně ohřeje na 120 °C. A to dvakrát.
Valeo
V Rakovníku se bude ročně vyrábět až 15 milionu ultrazvukových senzorů.
Valeo
Senzory se od sebe liší jen barvou a softwarem odpovídající konkrétnímu vozu. Ten se do něj nahrává na výrobní lince.
Valeo
Související články
V Česku funguje další místo pro testování autonomních systémů aut
Obří dodavatel autoprůmyslu věští průšvih. Trh klesá, nevěří ani baterkám
Autoklíče z Frenštátu dobývají celý svět, při vývoji je házejí z okna
Auto budoucnosti samo nastaví sedadla a otevře dveře, v oknech má displeje