Uhlazená karoserie Bermatu GT z uhlíkových vláken ukrývá monokok z téhož materiálu, který váží pouhých 80 kg. Není tedy divu, že vozidlo váží jen 1,1 tuny.
Bermat
Bermat GT pohání přeplňovaný dvoulitrový řadový čtyřválec Alfa Romeo, který má v závislosti na zvolené konfiguraci výkon mezi 239 až 299 kW (325 až 406 k).
Bermat
Kokpit závodní verze Bermat GT-Pista.
Bermat
Jednomístná tříkolka ElectraMeccanica Solo existuje i v praktičtější verzi Cargo s větším boxem na zádi.
ElectraMeccanica
Základem projektu Valiance je krátký Land Rover Defender 90. Vizualizace provedení Cote d´Azur s jasně modrým lakováním je inspirováno plážemi v jižní Francii.
Heritage Customs
Varianta Solihull Sand se světle zelenou barvou a pískově béžovou střechou pro změnu odkazuje na původní Defender.
Heritage Customs
Provedení Kokkini Paralia má červené lakování podle slavné červené pláže na řeckém ostrově Santorini.
Heritage Customs
Prototyp elektricky poháněného pětimístného minivanu Arrival Car pro potřeby služby sdílené jízdy Uber vypadá jako mix Hyundaie Staria a Volkswagenu Up!
Arrival
Centrálním ovládacím prvkem je uvnitř velký dotykový displej uprostřed palubní desky.
Arrival
McMurtry Spéirling jakoby ujel z natáčení nějakého pokračování filmu o Batmanovi.
McMurtry Automotive
Jednomístný Spéirling je jen 1,5 m široký a jen o něco více než metr vysoký.
McMurtry Automotive
Přímé srovnání McMurtry Spéirlingu se závodním Mercedesem-AMG A 45.
McMurtry Automotive
Kresby odhalují podobu vyvíjeného elektrického crossoveru Almaz-Antey E-Neva na nové univerzální platformě.
Almaz-Antey
Fotografie kokpitu Almaz-Antey E-Neva napovídá, že volant pochází ze Škody Octavia.