I v interiéru jsou změny spíše kosmetické, přístrojová deska dostala hodnotněji vyhlížející materiály a elegantnější jsou třeba výdechy ventilace.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Faceliftované provedení má novou příď.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Kufr má vysokou nákladovou hranu.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Dvanáctistovka dostala lepší víceprvkovou nápravu, takže v zatáčkách je auto jisté.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Z uživatelského hlediska je auris s přeplňovaným motorem pro běžného motoristu o něco přívětivější než ten s atmosférickým agregátem.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Sedmipalcový dotykový displej palubního systému Toyota Touch 2 se ovládá senzorovými tlačítky okolo displeje a funguje překvapivě docela dobře.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Nicméně mechanická tlačítka nám občas trochu chyběla.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Velkou pochvalu si zaslouží barevný displej mezi „budíky“, má skvělou čitelnost za všech podmínek a uživatel si na něm může nastavit zobrazení přesně těch informací, které potřebuje.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Toyota Auris 1.2 Turbo
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Aktuální trend downsizingu dohnal už i japonské automobilky, které se mu doposud většinou bránily. I Toyota Auris tak nově po faceliftu dostala přeplňovaný motor. Čtyřválcová dvanáctistovka stojí v nabídce po boku atmosférického agregátu 1,6 litru a představuje její komfortnější alternativu.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Kromě motoru se faceliftovaný auris vlastně nejvíc změnil po stránce vzhledu, zejména v přední části.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
První turbomotor toyoty v mainstreamovém modelu s modernizací aurisu v podstatě rozšířil nabídku, protože dosavadní atmosférické agregáty 1,33 a 1,6 litru zůstávají v nabídce.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Vzadu se opět měnil nárazník, který je uhlazenější, světlomety změnily grafiku a překvapivě to pomohlo zlepšit dojem z této pro mnohé vzhledově kontroverzní části auta.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz