iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Před 110 lety byla v továrně Fordu v Highland Parku spuštěna první pohyblivá montážní linka, která způsobila revoluci ve výrobě automobilů.
Ford
Takzvaný Giga Press dokáže tlakovým litím vyrobit i opravdu velké komponenty platformy aut.
Idra
Takzvaný Giga Press dokáže tlakovým litím vyrobit i opravdu velké komponenty platformy aut.
Idra
Poces gigalití pro zadní pomocný rám Tesly Model Y nahrazuje sestavu skládající se ze 70 dílů.
Tesla
Také Toyota plánuje využití technologie giga-casting.
Ford
Také Volvo chce v budoucnu vyrábět velké hliníkové odlitky zadní časti aut v jednom kuse.
Volvo
Průkopnický výrobní proces Tesly „Unboxed Vehicle“ má zjednodušit, zrychlit a zlevnit montáž.
Tesla
Průkopnický výrobní proces Tesly „Unboxed Vehicle“ má zjednodušit, zrychlit a zlevnit montáž.
Tesla
Volvo krátce ve své továrně v Kalmaru oprášilo montáž jednoho auta na místě.
Volvo
Volvo krátce ve své továrně v Kalmaru oprášilo montáž jednoho auta na místě.
Volvo
Volvo krátce ve své továrně v Kalmaru oprášilo montáž jednoho auta na místě.
Volvo
Tesla využije tento průkopnický výrobní proces „Unboxed Vehicle“ k výrobě nového malého Modelu 2 v chystané továrně Giga Mexico.
Tesla
Současný postup montáže auta
Tesla
Cadillac Allanté
Pininfarina
Související články
Tesla dál válcuje Evropu, konkurence nestačí. Muskovi se chtějí postavit Číňané
Premium
První tesla vyjela před 15 lety, byl to sporťák přestavěný z lotusu
Tesla Y je už levnější než Enyaq. Vyplatí se koupit naftové auto, nebo za stejné peníze elektrické?
Premium
Tesla snížila ceny až o 20 procent, v Číně zlevnila už podruhé