Závod v roce 1930 dojížděl Nuvolari v autě stájového kolegy Borzacchiniho. Ten na fotografii sedí vedle něj.
Archiv
V roce 1937 Nuvolari bojoval proti obrovské přesile Němců. Na startu ale stál v první řadě (č.18).
Archiv
V roce 1934 za sebou Nuvolari nechal řadu silnějších soupeřů. Těsně nestačil jen na jeden Auto Union a Mercedes.
Archiv
Suverénní alfy na startovním roštu v roce 1931 obsadily celou první řadu. Po pár kilometrech se spolu srazily.
Archiv
Pečlivě uhlazený účes byl Nuvolariho poznávacím znamením.
Archiv
Nuvolari v těsném závěsu za silnějším mercedesem Caraccioly v roce 1934
Archiv
Nuvolari (vlevo) s týmem a nepostradatelnou cigaretou u svého Maserati v roce 1934
Archiv
Nová dvanáctiválcová alfa byla v roce 1935 jediným autem schopným konkurovat německým vozům.
Archiv
Nejdříve technické problémy, pak dvě havárie. Ani v roce 1932 se Nuvolarimu nedařilo a dojel třetí.
Archiv
Defekt Nuvolariho připravil o poslední šanci na brněnské výtězství. Přesto dojel pátý.
Archiv
Závodní monopost Maserati 6C-34 byl postaven v letech 1934 a 1935 pouze v sedmi kusech. Ve Velké ceně na Masarykově okruhu v Brně v září 1934 dojel na Maserati 6C-34 legendární italský závodník Tazio Nuvolari na třetím místě. S vozem stejného typu měl v tréningu na tento závod smrtelnou nehodu domácí jezdec Josef Brázdil.
Závodní automobil s přeplňovaným kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3729 cm3, výkon 191 kW (260 k), maximální rychlost 250 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně.
NTM
„Létající Mantovan“ Tazio Nuvolari, s nepostradatelnou cigaretou, čeká až mechanici připraví jeho vůz (Maserati) k dalšímu tréninku (r.1934)
Archiv Automotodrom Brno
V závodě Mille Miglia bojoval Tazio Nuvolari třeba se Stirlingem Mossem.
Ondřej Kroutil
Tazio Nuvolari byl italským národním hrdinou. Jako jediný dokázal v posledních předválečných letech vzdorovat extrémně výkonným německým vozům. V Brně mohl v roce 1937 dosáhnout senzačního vítězství, zpomalil jej však defekt pneumatiky. Nuvolari dojel po ráfku do technického depa a po výměně dál závodil. Nakonec dojel pátý.
Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Automobilové závody před první světovou válkou vypadaly úplně jinak. V závodě Mille Miglia bojoval Tazio Nuvolari třeba se Stirlingem Mossem.
Ondřej Kroutil
Závodní monopost Maserati 6C-34 byl postaven v letech 1934 a 1935 pouze v sedmi kusech. Ve Velké ceně na Masarykově okruhu v Brně v září 1934 dojel na Maserati 6C-34 legendární italský závodník Tazio Nuvolari na třetím místě. S vozem stejného typu měl v tréningu na tento závod smrtelnou nehodu domácí jezdec Josef Brázdil.
Závodní automobil s přeplňovaným kapalinou chlazeným čtyřdobým šestiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3729 cm3, výkon 191 kW (260 k), maximální rychlost 250 km/h. Vůz je zapůjčen z Musea Panini v italské Modeně.
NTM
Maratonský závod Mille Miglia byl domácím podnikem Nuvolariho. Vyhrál ho hned několikrát.