Pro každého člena týmu je vyhrazen jeden takový box na osobní věci.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Aleš Loprais se vrací za volant tatrovky po dvou letech.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Za černým plechem je schované "slabé" místo tatry. Diferenciál je kvůli specifické konstrukci velmi nízko, při doskocích v těžkém terénu hrozí jeho poškození o kameny.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Pro letošní sezonu konstruktéři Buggyry zapracovali na chlazení motoru, velkou novinkou je klimatizovaná kabina. Sami konstruktéři jsou zvědaví, jak dlouho bude v náročných podmínkách v Jižní Americe fungovat.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kotoučové brzdy jsou letošní velkou novinkou Tatry pro její běžnou produkci. Závodní tým Buggyra z Roudnice nad Labem toto řešení na svých speciálech testoval v předchozích dvou letech.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kotoučové brzdy prý s unikátní konstrukcí tatrováckého podvozku nejde skloubit, tvrdilo se dlouhé roky. Díky moderním materiálům a náročnému vývoji se to podařilo a funguje to.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tým si veze 92 nových pneumatik, přezouvat budou oba speciály možná na každou etapu, jedna stojí tisíc eur (28 tisíc korun). Gumy trpí jak při jízdě po ostrých kamenech, tak i v poušti. V rozžhaveném písku se jezdí na gumách nafoukaných na velmi nízký tlak, pneumatiky se pak velmi zahřívají a oddělují se jednotlivé vrstvy jejich konstrukce.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
V zadní nástavbě závodního speciálu není téměř nic, jen náhradní kola.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
"Při závodě se zastavuje na záchod jen když potřebuje pilot," tvrdí David Vršecký. Etapy jsou dlouhé několik set kilometrů a závodí se často do noci.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Tatra Buggyra Racing nasadí na lednové Rallye Dakar zřejmě nejsilnější tým v novodobé české historii. Do kamionů v jeho barvách totiž usednou Martin Kolomý a Aleš Loprais, dva nejúspěšnější čeští jezdci posledních let.
Autor: idnes video, iDNES.cz
Závodní speciál Tatra váží 8,5 tuny. Velmi těžký je podvozek s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami. Proslavená tatrovácká koncepce se do náročného dakarského terénu skvěle hodí.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kabina z Tatry Phoenix prošla odlehčením. Z původní konstrukce odvrtali asi 70 kilogramů kovu. Potřebnou tuhost zajišťuje povinný bezpečnostní rám.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz