náhledy
Škoda slaví jubilejní 30leté partnerství s MS v ledním hokeji, do Finska vysílá dva stejně staré favority.
Autor: Škoda Auto
Oba třicetileté Favority 135 LS se před cestou zastavily na preventivní prohlídce u Jaroslava Veselky, fachmana servisu dealera Auto Šídlo, který favority servisoval jako mlaďochy, kteří byli plnohodnotnými účastníky provozu.
Autor: Škoda Auto
První favorit je ve velmi dobrém stavu, nový olej dostává víceméně preventivně.
Autor: Škoda Auto
Úprav se tehdy favorit dočkal rok po převzetí německou automobilkou. Podle mnohých byl právě povedený nový model Škody důvodem, proč měl Volkswagen o automobilku zájem.
Autor: Škoda Auto
Původní design od slavného (a dnes už neexistujícího) italského studia Bertone upravili v Německu. Nejvýraznější úpravou bylo přestěhování loga Škody doprostřed „zaslepené“ masky.
Autor: Škoda Auto
V levém světlometu byla špatná žárovka.
Autor: Škoda Auto
Vůle na kolech Jaroslav Veselka neodhalí, řazení jde plynule, starší brzdové hadičky prý cestu zvládnou, stejně tak výfuk, jehož vnější obal je trochu nahlodaný.
Autor: Škoda Auto
Vzduchový filtr je nový.
Autor: Škoda Auto
Rezerva obouvá původní pneumatiku Barum OR37.
Autor: Škoda Auto
Oba favority dostaly nový olej.
Autor: Škoda Auto
Výměna oleje na Škodě Favorit.
Autor: Škoda Auto
Olejový filtr byl hodně utažený.
Autor: Škoda Auto
Při výměně oleje je třeba odmontovat plech kryjící zespoda motorový prostor.
Autor: Škoda Auto
Nádržka chladící kapaliny
Autor: Škoda Auto
Rozdělovač servisman preventivně vyčistil.
Autor: Škoda Auto
Servis Škody Favorit
Autor: Škoda Auto
Filtr je původní.
Autor: Škoda Auto
Pouzdra tlumičů jsou ztrouchnivělá.
Autor: Škoda Auto
Podvozek rezavý není, ve vnějším obalu výfuku je malá dírka.
Autor: Škoda Auto
Gumový silentblok držící „hrnec“ výfuku ztrácí postupem dekád pružnost, zatím drží.
Autor: Škoda Auto
Gumový silentblok držící „hrnec“ výfuku ztrácí postupem dekád pružnost, zatím drží.
Autor: Škoda Auto
Misky dpodepírající pružiny na zadní nápravě jsou tradičně slabším místem favorita.
Autor: Škoda Auto
Roky se podepsaly na gumových dorazech tlumičů vpředu a kovových miskách pružin vzadu, expedici do Finska by ale měly zvládnout.
Autor: Škoda Auto
Desetileté zimáky – vpředu klébery, vzadu čínské – mají hluboký vzorek, jsou černé, kulaté; víc od nich chtít nemůžeme.
Autor: Škoda Auto
Brzdivé hadičky jsou starší, ale v plné kondici.
Autor: Škoda Auto
Malý únik oleje je u třicetiletého auta běžný.
Autor: Škoda Auto
Škoda Favorit
Autor: Škoda Auto
Škoda Favorit
Autor: Škoda Auto