náhledy
Enyaq je schopný úspěšně dobrzdit za jedoucím autem při rozdílu rychlostí až 60 km/h.
Autor: Škoda Auto, iDNES.cz
K dispozici je i malý chodec, dospělý cyklista a motorkář, každý v ceně několika milionů korun.
Autor: Vladimír Löbl, iDNES.cz
Technika při testech na polygonu umožňuje přesnost polohy auta a figuríny tak, jak by to normálně nebylo možné zajistit.
Autor: Škoda Auto, iDNES.cz
Pokud se na stojící auto s nastartovaným motorem řítí jiné auto zezadu, rozblikají se při tom varovná světla s dvakrát větší intenzitou, rychle se přivřou okna, a případně se přitáhnou i přední bezpečnostní pásy.
Autor: Škoda Auto, iDNES.cz
S aktivovaným systémem autonomního nouzového brzdění Škoda Enyaq iV brzdy samočinně bezpečně zastavuje, a to i pokud je pedál plynu sešlápnutý na 80 %.
Autor: Vladimír Löbl, iDNES.cz
Testovací stříbrný Enyaq iV pro test s chodcem je nacpaný technikou, vzadu má obří počítač a volantem zatáčí speciální servo.
Autor: Škoda Auto, iDNES.cz
K dispozici je i malý chodec, dospělý cyklista a motorkář, každý v ceně několika milionů korun.
Autor: Vladimír Löbl, iDNES.cz
Bezpečnost je prioritou. Všechny škodovky od roku 2008 si z testů Euro NCAP odvezly pětihvězdičkové hodnocení.
Autor: Škoda Auto