náhledy
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Po dvojici závodních speciálů ŠKODA 1100 OHC s otevřenou laminátovou karoserií (1957) vznikla v období 1959/1960 dvě kupé. Dvoumístná uzavřená karoserie byla ručně vyklepána z plechů z hliníkových slitin.
Autor: Škoda Auto
Návrh designera Jaroslava Kindla, převedený do podoby dřevěné makety, realizovala parta klempířů. Při stavbě se uplatnily sériové komponenty, např. volant vozu ŠKODA POPULAR.
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Autor: Škoda Auto
Motor Škody 1100 OHC
Autor: Škoda Auto
Závodní kariéra vozu ŠKODA 1100 OHC Coupé spadá do období 1960–1962 a omezila se na domácí sportovní podniky. Na trati na pražském Strahově (1960) se kupé setkalo s o dva roky starším otevřeným provedením.
Autor: Škoda Auto
Výkres motoru Škody 1100 OHC
Autor: Škoda Auto
Základ vozu ŠKODA 1100 OHC Coupé tvořil lehký a tuhý prostorový rám svařený z tenkostěnných ocelových trubek. Přední kola vedl lichoběžník z dvojic trojúhelníkových ramen, vzadu se uplatnila úhlová náprava s vlečenými rameny.
Autor: Škoda Auto
Škoda 1100 OHC
Autor: Škoda Auto