Po dvojici závodních speciálů ŠKODA 1100 OHC s otevřenou laminátovou karoserií (1957) vznikla v období 1959/1960 dvě kupé. Dvoumístná uzavřená karoserie byla ručně vyklepána z plechů z hliníkových slitin.
Škoda Auto
Návrh designera Jaroslava Kindla, převedený do podoby dřevěné makety, realizovala parta klempířů. Při stavbě se uplatnily sériové komponenty, např. volant vozu ŠKODA POPULAR.
Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Škoda Auto
Škoda 1100 OHC Coupé
Škoda Auto
Motor Škody 1100 OHC
Škoda Auto
Závodní kariéra vozu ŠKODA 1100 OHC Coupé spadá do období 1960–1962 a omezila se na domácí sportovní podniky. Na trati na pražském Strahově (1960) se kupé setkalo s o dva roky starším otevřeným provedením.
Škoda Auto
Výkres motoru Škody 1100 OHC
Škoda Auto
Základ vozu ŠKODA 1100 OHC Coupé tvořil lehký a tuhý prostorový rám svařený z tenkostěnných ocelových trubek. Přední kola vedl lichoběžník z dvojic trojúhelníkových ramen, vzadu se uplatnila úhlová náprava s vlečenými rameny.