Nissan Versa a Nissan Tsuru v netradičním crashtestu
Global NCAP
2015 Nissan Tsuru vs. 2016 Nissan Versa
IIHS
Rozložení sil působících při čelním nárazu do skeletu karoserie
Škoda Auto
Skelet karoserie je sestavený z různých materiálů. Jednotlivé části maji přesně programovanou pevnost a deformují se při nehodě tak, aby mařily energii.
Daimler
Skelet karoserie je sestavený z různých materiálů. Jednotlivé části maji přesně programovanou pevnost a deformují se při nehodě tak, aby mařily energii.
Daimler
Pevnost a úroveň ochrany vozů se ověřuje crashtesty.
Daimler
Rám karoserie je extrémně tuhý. Je na něm použito několik druhů oceli a dalších materiálů přesně dané pevnosti. Záchranářům se občas vůbec nepodaří přestřihnout některý z nosných prvků.
Daimler
Crash test Fiatu Panda simulující náraz do stromu
ADAC
Crashtest: Chevrolet Malibu z roku 2009 a proti němu Chevrolet Bel Air z roku 1959.
IIHS
Crashtest: Chevrolet Malibu z roku 2009 a proti němu Chevrolet Bel Air z roku 1959.
IIHS
Mercedes S (W111) v crash testu, který se uskutečnil 10. září 1959.
Daimler
Crashtest dokazuje, že po nárazu zůstává prostor pro cestující v Mercedesu SL nedotčen. Vypadlé přední okno a zvrácená hlava figuríny (vůz ještě neměl opěrky) vypadá z dnešního pohledu děsivě.
Mercedes
Rozpůlený favorit, ve kterém zemřel řidič na Průmyslové ulici v Praze.