Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Motorsport
Přeplňovaný benzínový motor 1.6 má 286 koní
Škoda Motorsport
Zadní světla jsou totožná se sériovou verzí čtvrté generace fabie.
Škoda Motorsport
Mohutný zadní spoiler generuje dvojnásobný přítlak proti předchozímu modelu.
Škoda Motorsport
Masivní nasávací otvory směrují vzduch k brzdám a zároveň pomáhají lepší aerodynamice.
Škoda Motorsport
Pilot má důležité ovládací prvky přímo na volantu. Stiskem loga uprostřed se startuje motor.
Škoda Motorsport
Tlumiče se sníženým třením a větším zdvihem. Celkově je uložení náprav zesílené.
Škoda Motorsport
Kliková hřídel s částí ojnice Škoda Fabia RS Rally2
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Přepracovaná hlava válců s ventilovými sedly.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Fabia RS Rally2 dostala zesílené brzdy a tlumiče s vyšším zdvihem
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Elektřinu dodává speciální lithiová baterie. Kromě výkonu má i nízkou hmotnost. Pod 10 kilo.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Ovladače a displaye v kokpitu. Malý monitor má před sebou řidič, velký je zhruba ve středu vozu, ovládací panel s logem je na volantu, druhý mezi sedadly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Zakrytování podvozku a spodní „šusplech“ pro ochranu motoru.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Na bezpečnostní rám padlo skoro 36 metrů speciálních pevnostní trubek. Přesto celý svařenec váží pouhých 55 kilogramů.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Zesílená karoserie a pasivní bezpečnostní prvky Škoda Fabia RS Rally2
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Fabia RS Rally2 při testovacích jízdách
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Fabia RS Rally2 má ze sériové fabie i přední masku. Přibyl jen symbol RS
Škoda Motorsport