Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Peugeot 405 se ještě donedávna montoval v Ázerbajdžánu jako Peugeot 406 a Peugeot Khazar.
Autor: Caradisiac
Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Iran Khodro Peugeot Pars
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Iran Khodro Arisun
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Iran Khodro Arisun
Autor: Peugeot
Írán chtěl vlastní národní auto s názvem Samand, ale vše nakonec skončilo převzetím podvozku a převodovky z Peugeotu 405 a designem navrženým ve Velké Británii, evidentně ovlivněným designem volkswagenů.
Autor: Peugeot
Íránská automobilka svého času vystavovala i na ženevském autosalonu
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Jedna z verzí Peugeot 405, která se ještě donedávna vyráběla v licenci u íránské automobilky Iran Khodro.
Autor: IKCO
Peugeot 405 se stal v roce 1988 evropským Vozem roku.
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405 byl nabízený také jako kombíik
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405 ve verzi Mi16 měl pod kapotou 160koňový dvoulitr.
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Jedna z verzí Peugeot 405, která se ještě donedávna vyráběla v licenci u íránské automobilky Iran Khodro.
Autor: IKCO
Jedna z verzí Peugeot 405, která se ještě donedávna vyráběla v licenci u íránské automobilky Iran Khodro.
Autor: IKCO
Jedna z verzí Peugeot 405, která se ještě donedávna vyráběla v licenci u íránské automobilky Iran Khodro.
Autor: IKCO
Peugeot 405
Autor: Peugeot
V roce 1988 Peugeot 405 vyrazil na severoamerický trhy V USA ovšem díru neudělal a byl to poslední peugeot, který se tam prodával.
Autor: Peugeot
Závodní speciál Peugeot 405 T16 GR pro jízdu na americký vrchol Pikes Peak
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Závodní speciál Peugeotu 405 pro dakarskou rallye.
Autor: Peugeot
Peugeot 405 na dakarské rallye
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Sportovní verze Peugeot 405 Mi16
Autor: Peugeot
Sportovní verze Peugeot 405 Mi16
Autor: Peugeot
Sportovní verze Peugeot 405 Mi16
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot 405
Autor: Peugeot
Peugeot experimentoval i s elektrickou verzí
Autor: Peugeot
Leccos za sebou má i klasický roadster Seven a Super Seven od firmy Caterham, který v roce 1973 navázal na Lotus Seven představený již v roce 1957. Vyrábí se dodnes.
Autor: Caterham
VW Brouk se vyráběl plných 65 let (1938–2003) a vznikl ve 21,5 milionu exemplářů, což je u konstrukčně nezměněného vozu rekord.
Autor: Volkswagen
K typickému obrazu indických silnic po půl století neodmyslitelně patřil Hillmann Ambassador. Místní automobilová ikona vyráběná v Indii od roku 1956 vycházela z britského Morrisu Oxford III. série.
Autor: Hindustan
Velmi dlouho se vyráběl v licenci i legendární Jeep Willys, a to u indické Mahindry a v Japonsku u Mitsubishi.
Autor: Mitsubishi
Dlouho přesluhoval i evropský vůz roku 1984, Fiat Uno. V mírně upravené podobě jako Fiat Mille se nadále vyráběl v Brazílii až do ledna 2014.
Autor: Fiat
Lada Niva, která spatřila světla světa v roce 1977, se dodnes v Rusku prodává jako Lada Niva Legend.
Autor: Lada
Druhá generace VW T (výroba v Evropě v letech 1967 až 1979) se pod označením Kombi se montovala v Brazílii až do roku 2013, v posledních letech již s vodou chlazeným motorem o objemu 1,4 l.
Autor: Volkswagen