Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.
Pavel Hejný
Nejprodávanějším modelem značky na českém trhu je model DS4.
Pavel Hejný
Značka DS vznikla jako luxusní odnož automobilky Citroën letos v září
Pavel Hejný
DS4 a DS5 fotil pro magazín CityLife špičkový český fotograf Pavel Hejný
Pavel Hejný
Místo tradičního loga Citroënu mají modely nyní jen znak DS.
Pavel Hejný
Technika vychází z konvenčních modelů Citroënu.
Pavel Hejný
Značka DS odkazue na jedno z nejslavnějších aut všech dob, „Fantomasův“ Citroën DS.
Pavel Hejný
Pavel Hejný fotí především pro módní magazíny.
Pavel Hejný
Přístrojovku obšívají čalouníci ručně osm hodin. Specialitou je unikátní potah sedadel připomínající pásek náramkových hodinek.
Pavel Hejný
Za pět let existence se pod značkou Citroën DS prodalo na půl milionu aut. Skvělý výsledek dodal značce kuráž osamostatnit se.