Otakar Diblík je autorem návrhu prototypu laminátového roadsteru na podvozku Škody 440.
Autor: Otakar Diblík
Na vývoji obytného přívěsu Dingo se Diblík podílel nejen jako autor designu exteriéru i interiéru. Podstatnou měrou se podílel na přípravě výroby laminátových dílů karoserie.
Autor: Otakar Diblík
Pod Diblíkovým vedením u Bonetta vznikla i přístrojová deska Fiatu Tipo. Navrhl ji významný německý designér Uwe Fischer.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík (úplně vlevo) u Bonetta vytvořil asi 270 projektů, v naprosté většině realizovaných.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík u Bonetta vytvořil asi 270 projektů, v naprosté většině realizovaných.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík u Bonetta vytvořil asi 270 projektů, v naprosté většině realizovaných.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík u Bonetta vytvořil asi 270 projektů, v naprosté většině realizovaných.
Autor: Národní technické muzeum
Na vývoji obytného přívěsu Dingo se Diblík podílel nejen jako autor designu exteriéru i interiéru. Podstatnou měrou se podílel na přípravě výroby laminátových dílů karoserie.
Autor: Otakar Diblík
Na vývoji obytného přívěsu Dingo se Diblík podílel nejen jako autor designu exteriéru i interiéru. Podstatnou měrou se podílel na přípravě výroby laminátových dílů karoserie.
Autor: Otakar Diblík
Na vývoji obytného přívěsu Dingo se Diblík podílel nejen jako autor designu exteriéru i interiéru. Podstatnou měrou se podílel na přípravě výroby laminátových dílů karoserie.
Autor: Otakar Diblík
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem exkluzivního interiéru speciálního provedení autokaru Š 706 RTO pro světovou výstavu EXPO ’58 v Bruselu.
Autor: Karosa
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Otakar Diblík je autorem návrhu karoserie lokomotivy pro Škodu Plzeň. První sériově vyráběnou lokomotivu s laminátovou karoserií zvanou Laminátka, potkáme v provozu dodnes.
Autor: Národní technické muzeum
Návrh automobilové karoserie od Otakara Diblíka
Autor: Národní technické muzeum
Návrh automobilové karoserie prototypu Tatra 603 A od Otakara Diblíka
Autor: Národní technické muzeum
Návrh automobilové karoserie od Otakara Diblíka
Autor: Národní technické muzeum
Škoda 440 Karosa
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Škoda 440 Karosa
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Škoda 440 Karosa
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Škoda 440 Karosa
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Škoda 440 Karosa
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Škoda 440 Karosa
Autor: Petr Broulík, 5plus2.cz
Obytný přívěs Karosa W 4 Dingo
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Obytný přívěs Karosa W 4 Dingo
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Obytný přívěs Karosa W 4 Dingo
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Obytný přívěs Karosa W 4 Dingo
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Obytný přívěs Karosa W 4 Dingo za automobilem Škoda Octavia
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Přívěsy Sodomka W 3
Autor: archiv Iveco Czech Republic
Ukázka přívěsů z meziválečné produkce karosárny Sodomka.
Autor: archiv Iveco Czech Republic
Ukázka přívěsů z meziválečné produkce karosárny Sodomka.
Autor: archiv Iveco Czech Republic
Obytný přívěs Karosa W 4 Dingo
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
První lokomotivu s laminátovou karoserií na světě 32E zvaná „Velká laminátka" z roku 1963 vystavená v plzeňské Techmanii
Autor: Techmania
Podle řady lidí jedna z nejkrásnějších elektrických lokomotiv na české železnici. Jako materiál pro výrobu lokomotivní skříně byl použit sklolaminát, díky tomu má přezdívku Laminátka. Jezdí na tratích se střídavým napětím, využívá ji hlavně ČD Cargo. Vyráběla se v letech 1966 a 1967, v polovině května uplyne 50 let od dodání první lokomotivy.
Autor: České dráhy, iDNES.cz
Laminátka je jednou z lokomotiv, které ještě jezdí běžně v provozu a současně už jsou lokomotivy ze stejné výrobní série ve sbírkách Národního technického muzea (snímek z depozitáře NTM v Chomutově). V letech 1966 a 1967 jich bylo vyrobeno 110 kusů. Konstrukce vyšla z prototypové šestinápravové lokomotivy řady S 699.0, která se stala tehdy nejvýkonnější a nejrychlejší lokomotivou Československa. Do sériové výroby se však nedostala. Její design, použitý také u tohoto typu, byl ovšem na mezinárodní úrovni velmi oceňován. Dokážou vyvinout rychlost 110 km/h a mají výkon přes 3 000 kW.
Autor: České dráhy, iDNES.cz
V muzeu ČD v Lužné u Rakovníka jsou k vidění lokomotivy všech trakcí, vagony nebo zabezpečovací zařízení. Hned u vchodu třeba Laminátka S489.0044, za ní sněhový pluh KSP 411 S.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Laminátka, elektrická lokomotiva S 489.0094
Autor: Národní archiv, fond Ústřední dopravní institut
Škoda 706 RTO, servisní vůz
Autor: archiv Iveco Czech Republic
Autobus Škoda 706 RTO Lux
Autor: archiv Iveco Czech Republic
Zlatý bažant 2015
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Ertéóčko, přesně Š 706 RTO MTZ, jeden z legendárních modelů vysokomýtského závodu na výrobu autobusů
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Škoda 706 RTO jezdila od konce padesátých let do začátku sedmdesátých.
Autor: Archiv
Škoda 706 RTO v mezimětském dálkovém provedení LUX
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Otakar Diblík
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Tatra 603-X
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Tatra 603-X
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Tatra 603-X
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Zetor Crystal byl dílem geniálního designéra Otakara Diblíka. Navrhl koncepci kabiny která na jedné straně měla bezpečnostní rozměr a chránila řidiče při převrácení, zároveň však byla prosklená až k podlaze. Kabina dala stroji i jméno – bohaté prosklení a lomy jednotlivých dílů totiž vzdáleně připomínají broušený drahokam.
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Karavan Karosa Dingo
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Karavan Karosa Dingo
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Karavan Karosa Dingo
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Karavan Karosa Dingo
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Karavan Karosa Dingo
Autor: Archiv Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě
Škoda Octavia s obytným přívěsem Karosa W 4 Dingo
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 706 RTO LUX pro EXPO Brusel
Autor: Iveco Czech Republic