Eura Mobil PRS 720 QF byla vybavena švédským systémem teplovodního topení, který rozvádí tepné médium po celém voze.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF celkový pohled na polointegrovaný obytňák od německého výrobce.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF disponuje velkou vytápěnou garáží, nad níž je spouštěcí lůžko.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF je zástupcem polointegrovaných automobilů, které vládnou prodejním statistikám obytňáků.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF má dvojitou podlahu ve které našlo místo technické zázemí obytného automobilu.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF má nad salonem spouštěcí lůžko.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF má pohotovostní hmotnost 2995 kilogramů, doložnost je tedy velmi dobrých 505 kg.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF má technické zázemí uložené ve vytápěné dvojité podlaze, což je ideální pro zimní kempování.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF má základ v Fiatu Ducato včetně digitalizovaného kokpitu.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF na podvozku Fiat Ducatu má délku přes 7 metrů.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF nese v zadní časti oddělitelnou ložnici s velkým lůžkem, které je polohovatelné.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF osazená teplovodním topením Alde, na snímku radiator ve velké garáži.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF se sezením proti sobě, které je v podlední době populární.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF s vyladěným řešením odděleného sprchového koutu.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF u takto velkého obytného vozu je couvací kamera naprostou nutností.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF v kuchyňském koutě disponuje třemi hořáky a promyšleným odkládacím prostorem.
Autor: Tomáš Málek
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF_interiér
Autor: EURA MOBIL
Eura Mobil PRS 720 QF má pod kapotou naftový motor o objemu 2,2 litru vyladěný na 140 koní.
Autor: Tomáš Málek