Nový Ford Galaxy opět nabídne až sedmimístný interiér a velké prosklené plochy. Třetí generace doplňuje asistenční systémy. Unikátem je systém sklápění i vyklápění sedadel ve druhé a třetí řadě stiskem tlačítka. Renault Espace, který byl donedávna přímým konkurentem, ale v nové generaci zamířil jinam (k crossoverům se zvýšeným podvozkem), umí pomocí tlačítek sedadla jen sklápět.
Ford
Sedadla ve druhé řadě lze při nastupování do třetí odsunout a sklopit jediným pohybem. Přední multifunkční sedadla dostanou i masážní funkci. Stehna, hýždě a záda jemně masíruje soustava 11 masážních polštářků. Sedačky jsou seřiditelné v osmi směrech a mají vyhřívání i odvětrávání. Při otevření dveří se bočnice sedáku vyfouknou, aby usnadnily vystupování. Přední opěrky hlavy lze nastavovat jak výškově, tak podélně. Volant může dostat elektrické nastavování a vyhřívání.
Ford
Zadní náprava „Integral Link“, kterou už mají Fordy Mondeo s S-Maxem, s odlehčenými hliníkovými spodními rameny má být zárukou komfortu. Z hliníku jsou také těhlice přední nápravy. "Při kontaktu s nerovnostmi vozovky, například při najetí na hranu výmolu, totiž ponechává zadním kolům více volnosti pohybu v podélném směru než tradiční zavěšení," popisuje výrobce. Zadní náprava může být opatřena také systémem samočinného vyrovnávání světlé výšky bez ohledu na aktuální zatížení. Za příplatek budou adaptivní tlumiče.
Ford
Přední kamera s děleným obrazem, umístěná v přední masce, zobrazuje na displeji v palubní desce prostor před vozem v úhlu 180 stupňů. Usnadňuje tak vjíždění do nepřehledných křižovatek. Nechybí systémy hlídání mrtvých úhlů,rozpoznávání dopravních značek, upozornění na vyjetí z pruhu a udržování v něm, adaptivní tempomat a sledování bdělosti řidiče.
Ford
Vedle čelních airbagů vepředu, kolenního airbagu řidiče a okenních airbagů chránících cestující na všech třech řadách sedadel nový Galaxy poprvé nabídne také boční airbagy pro sedadla ve druhé řadě.
Ford
Jako jeden z prvních modelů značky nabídne Galaxy systém adaptivního řízení s proměnným převodem. Regulaci posilového účinku zajišťuje elektrický posilovač, který zároveň kompenzuje přenos točivého momentu i dalších nežádoucích sil do řízení.
Ford
Pod kapotou se mimo jiné objeví nový vznětový agregát 2.0 TDCi Bi-Turbo. Díky přeplňování dvěma ze sebe dostane 154 kW (210 koní) a 450 Nm. Andrew Brumley, šéfmotorář Fordu slibuje, že dvojité sekvenční přeplňování úplně vymaže "turboefekt".
Ford
Jednodušší vznětový motor 2.0 TDCi, přeplňovaný jedním turbodmychadlem s proměnnou geometrií lopatek, má upravený blok, novou hlavu válců a nové vstřikování. Dostupný je ve variantách 88 kW (120 k), 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k). Základní benzinovou nabídkou bude 1.5 EcoBoost o výkonu 118 kW, silnější je pak 2.0 EcoBoost 176 kW (240 k).
Ford
Páté dveře mají bezdotykové ovládání, k jejich otevření či zavření stačí mávnout nohou pod zadním nárazníkem.
Ford
Nový Ford Galaxy
Ford
Ford SYNC 2 umožňuje ovládat telefon, audio, klimatizaci a navigaci hlasovými pokyny. Například když řeknete, že máte hlad, zareaguje vypsáním seznamu restaurací v okolí.
Ford
Inteligentní omezovač rychlosti sleduje dopravní značení a reguluje rychlost jízdy tak, aby řidič nevědomky nepřekročil limit platný v právě projížděném úseku. Další vychytávkou je předkolizní asistent s funkcí ochrany chodců, který zaznamenává chodce ve vozovce nebo v její blízkosti a začne automaticky brzdit, pokud vyhodnotí riziko střetu jako bezprostřední a řidič nezareaguje na varování. Výbavu doplní třeba i automatická dálková světla, nebo parkovací automat, který sám najde volné místo a vůz do něj navede.
Ford
Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.
Ford
Opravdových velkoprostorových aut ubývá. Automobilky tvrdí, že tolik klientů, kteří by chtěli tak obrovské auto, není. Výrobce lákají dnes módní crossovery. Jenže vícečlenných rodin a těch, kteří k tomu vozí hromadu nákladu, je stále hodně a ubývat jich asi nebude. A lavně je to stabilní skupina věrných zákazníků. A ti mají výběr velmi zúžený. Navíc je velmi těžké narazit na opravdu dobré auto. Model Galaxy patřil v předchozí generaci mezi premianty. Nové provedení, které je designově velmi podobné, bude chtít na úspěšný vůz navázat.