Velké množství vozů Multicar 25 se vyvezlo z NDR i do Československa. Některé zdroje hovoří až o těžko uvěřitelných 30 tisících kusech (myšleno těžko uvěřitelných v poměru k celkovému objemu výroby a exportu).
Autor: Titulní strana dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, jednotný podvozek (pro všechny nástavby) se sklápěcí budkou
Autor: výkres z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, jednotný podvozek (pro všechny nástavby) s rozvorem 1 970 mm. Budka (kabina) byla sklopná, aby byl zajištěn co nejlepší přístup k hnací jednotce při údržbě a servisu.
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Pohled do kabiny Multicaru 25
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, valníkový vůz s plachtou
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Multicar 25 můžeme spatřit v činné službě ještě dnes (fotografie z roku 2012)
Autor: Midnight Runner, CC BY-SA 3.0
Multicar 25 s prodlouženým rozvorem (fotografie z roku 2012)
Autor: Joop Elsinga, public domain
Multicar 25 můžeme spatřit v činné službě ještě dnes
Autor: public domain
Předchůdcem Multicaru 25 byl zobrazený Multicar 24-0 (základní typové označení pro Muticar 24 s dvoumístnou kabinou, jinak se čtyřiadvacítka vyráběla především s kabinou jednomístnou).
Autor: VEB Fahrzeugwerk Waltershausen
Multicar 25 (v provedení pro svoz komunálního odpadu), na první pohled vidíme tvarově lépe řešenou kabinu oproti přechozímu rypu Multicar 24.
Autor: VEB Fahrzeugwerk Waltershausen
Multicar 25, jednotný podvozek (pro všechny nástavby) se sklápěcí budkou, rozměrový výkres
Autor: výkres z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multikáry mohly tahat i dvounápravové přívěsy typů HM 20.01 (valník) nebo HM 20.11 (dvoustranný sklápěč).
Autor: výkres z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; Transportmaschinen Export-Import
Multicar 25, valníkový vůz
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, valníkový vůz
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, valníkový vůz s nakladačem (přesněji nakládací plošinou)
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, valníkový vůz s nakladačem (přesněji nakládací plošinou)
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, třístranný sklápěč
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, jednostranný sklápěč
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, jednostranný sklápěč s vyšší korbou
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, jednostranný sklápěč s vyšší korbou
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, vůz pro přepravu kontejnerů
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, skříňový vůz
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, skříňový vůz
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, skříňový vůz
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Dlouhý Multicar 25 s rozvorem 2 675 mm, valník se zvýšenámi bočnicemi
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Dlouhý Multicar 25 s rozvorem 2 675 mm, valník se zvýšenámi bočnicemi
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Dlouhý Multicar 25 s rozvorem 2 675 mm, valník s plachtou
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Dlouhý Multicar 25 s rozvorem 2 675 mm, vůz s izotermickou skříní
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, vůz pro svoz komunálního odpadu
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, vůz pro svoz komunálního odpadu
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, vůz s otočným vysouvacím žebříkem
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25 s montážní plošinou UM-12. Tato nástavba nebyla schválena z bezpečnostních důvodů jako nástavba výměnná, provozovatel ji tedy ve své dílně nesměl vyměňovat podle potřeby za jinou.
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, mycí a kropicí vůz
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, mycí a kropicí vůz s předsunutým zametacím válcem
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, posypový vůz se sněžným pluhem
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
Multicar 25, jednostranný sklápěč s vyšší korbou
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden
S multikárou v provedení s pohonem 4x4 mohli řidiči jezdit jak z řetězu utržení.
Autor: fotografie z dobového prospektu, VEB IFA-Kombinat DDR; DEWAG Dresden