náhledy
Pouhých 635 kg vážící stroj zrychlí na stovku za 7 sekund a dokáže vyvinout rychlost až 209 km/h.
Autor: Morgan
A aby cestující mohli vzdorovat větru a počasí, nabízí Morgan pro Super 3 také oblečení z voskované bavlny.
Autor: Morgan
Audi Q6 je postavený na platformě MQB a po konstrukční stránce vychází z Volkswagenu Atlas.
Autor: Audi
Se závodním speciálem BRX Hunter T1+ dojel Sébastien Loeb na letošní Dakarské rallye druhý.
Autor: Prodrive
Modernizovaný Zetor Proxima plní přísnější normu Stage V. Kromě recirkulace výfukových plynů, selektivní katalytické redukce a oxidačního katalyzátoru disponuje také filtrem pevných částic.
Autor: Zetor
Abarth Pulse dostal ve srovnání s výchozím fiatem kromě 18“ kol i sportovní doplňky, bojové nálepky a nová loga.
Autor: Abarth
Přední část Changanu UNI-V má „bezokrajovou“ masku chladiče se štíhlými LED světlomety s vizáží podobnou novým hondám.
Autor: Changan
Motor Morganu Super 3už nezdobí příď vozu, jako v případě motocyklového dvouválce do V u 3-Wheeleru, kapalinou chlazený atmosférický tříválec 1,5 l od Fordu je již umístěný podélně za přední nápravou.
Autor: Morgan
Úzká dvacetipalcová kola jsou obutá do speciálních pneumatik Avon, které evokují vzhled historických motocyklových plášťů s balonovými bočnicemi.
Autor: Morgan
Minimalistický interiér Morganu Super 3 je z voděodolných materiálů. K dispozici je hned několik druhů čelního skla.
Autor: Morgan
Prodrive Hunter T1 nemusí splňovat přísné soutěžní předpisy, výkon jeho bi-turbo šestiválce Ford o objemu 3,5 l tak vzrostl o více než polovinu na více než 600 koní.
Autor: Prodrive
Také vám Hunter T1 zezadu připomíná vozy Aston Martin? Není divu, jeho designér Ian Callum pro tuto značku také pracoval.
Autor: Prodrive
Silniční verze se od závodního nejvíce odlišuje provedením interiéru.
Autor: Prodrive
Informace o řidiči jsou poskytovány prostřednictvím digitálního sdruženého přístroje, zatímco všechny ovládací prvky jsou umístěny na středové konzole.
Autor: Prodrive
Traktor dostal vylepšené ovládací prvky na přístrojové desce.
Autor: Zetor
Nová přístrojová deska s barevným displejem zlepšuje přehlednost informací poskytovaných řidiči a nabízí další pokročilé funkce. Všechna důležitá data jsou zobrazena na jednom místě.
Autor: Zetor
Kabina zetoru nabízí komfort srovnatelný s osobními vozy.
Autor: Zetor
Nový zadní nárazník doplňuje dvojitá koncovka výfuku.
Autor: Abarth
Changan UNI-V disponuje výsuvným křídlem, který údajně zvýší přítlak až o 25 kg.
Autor: Changan
Kokpit nápadně připomíná peugeoty, nejedná se o ale bohapusté kopírování, ale o zajímavou variaci na toto téma.
Autor: Changan
Dvoubarevné ladění dodává interiéru svěží nádech.
Autor: Changan
Design nezapře silnou německou inspiraci, Changan UNI-V svým profilem a zádí připomíná Audi A7.
Autor: Changan