náhledy
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Za volantem obou vozů vývojáři posadili ženské figuríny, které se v současnosti používají v automobilovém průmyslu pro testy čelního nárazu.
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Deformační zóny a pokročilé zádržné systémy v obou vozidlech nabízejí velmi dobrou ochranu pro cestující při havárii.
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Použité figuríny - vlevo simulující muže, vpravo ženu.
Autor: Mercedes-Benz
Analýza až 150 měřicích bodů na každé figuríně ukázala na nízké riziko vážného zranění.
Autor: Mercedes-Benz
Dva oranžové mercedesy se v tmavé hale obřího Technologického centra pro bezpečnost vozidel v Sindelfingenu čelně srážejí s padesátiprocentním překrytím v rychlosti 56 km/h.
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Crash-test Mercedesů EQS SUV a EQA
Autor: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz používá celkem 120 testovacích figurín ve 21 variantách.
Autor: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz používá celkem 120 testovacích figurín ve 21 variantách.
Autor: Mercedes-Benz
Nárazový test potvrdil výsledky, které inženýři předtím vypočítali v četných počítačových simulacích.
Autor: Mercedes-Benz