Lee Iacocca pózuje u vozu Chrysler Aries z projektu K-car, jenž zachránil koncern Chrysler před bankrotem.
FCA
25. července 2010. Šéf FCA Sergio Marchionne (třetí z leva) pozval na pódium nejvyššího muže konkurenčního Fordu Alana Mulallyho (druhý z leva) a prezidenta UAW Boba Kinga (vlevo) při příležitosti ocenění Leea Iacoccy (u pultu) za jeho přínos koncernu Chrysler v roce 85. výročí jeho založení.
FCA
Lee Iacocca v roce 1984 představuje Plymouth Voyager, zakladatele kategorie minivanů, u nás známých jako MPV.
FCA
Lee Iacocca v roce 1978, těsně po svém nástupu do Chrysleru.
FCA
Lee Iacocca na záběru z natáčení televizní reklamy na Chryslery
FCA
Lee Iacocca na reklamně propagující Chrysler Imperial modelového roku 1981
FCA
Lee Iacocca v půlminutové televizní reklamně vysvětlil převahu vozů Dodge Spirit a Plymouth Acclaim nad Hondou Accord a modelů Plymouth Sundance a Dodge Shadow nad Hondou Civic.
FCA
Lee Iacocca představuje světu Ford Mustang na Světové výstavě v New Yorku roku 1964.
FMC
Jeden z předsériových prototypů první generace typu Ford Mustang
FMC
Lee Iacocca (druhý zleva) pózuje u kabrioletu Ford Mustang s pořadovým číslem 1 000 000.
FMC
Pro koncern Ford byl Lee Iacocca požehnáním.
John Olson
Lee Iacocca (vlevo) a Henry Ford II. v roce 1975. O tři roky jejich osobní spory vyústily v Iacoccovo propuštění.
Bettman
Ford Pinto v plamenech. Společnost se potíže těchto vozů s nebezpečím vznícení zprvu pokoušela zametat pod koberec.
Bettman
V roce 1982 Iacoccu prezident Reagan jmenoval do čela kampaně na obnovu sochy Svobody na Ellis Islandu. Iacoccovi, který se hlásil ke svým přistěhovaleckým kořenům, se podařilo vybrat 350 milionů dolarů, více než dvojnásobek cílové částky.
The Drive
Zleva Emile Novaro, Lee Iacocca a Bob Lutz na snímku z dubna 1987, kdy se na krátko stal Chrysler majitele automobilky Lamborghini.
FCA
Ford Pinto možná vypadal hezky, ale právě vzadu měl nebezpečnou zónu. Stačil menší náraz a následovala exploze.