náhledy
Konstruktér malých aerovek Ing. Břetislav Novotný (1892–1965) spolu s vozem Aero 10 HP s pevnou odnímatelnou střechou (1929)
Autor: Archiv Jana Tučka
Titulní strana katalogu lidových vozů Aero 10 HP a 18 HP s jednoválcovým a dvouválcovým motorem 499 a 662 cm3 (1931)
Autor: Archiv Jana Tučka
Vrchol kopřivnické produkce představovala dvanáctiválcová Tatra 80 s vodou chlazeným motorem V12 o objemu 5,99 l (1931).
Autor: Archiv Jana Tučka
První československý automobil s aerodynamickou karosérií byl Wikov 35 Kapka představená v roce 1931.
Autor: Archiv Jana Tučka
Malý vůz s velkou tradicí: titulní strana katalogu automobilů Praga Piccolo se čtyřválcovým motorem 995 cm3 (1933)
Autor: Archiv Jana Tučka
Prospekt automobilu Praga Baby s nezávislým zavěšením všech čtyř kol a čtyřválcovým motorem o objemu 995 cm3 (1934)
Autor: Archiv Jana Tučka
Klasicky stavěný vůz Praga Super Piccolo s oběma tuhými nápravami měl pod kapotou čtyřválcový motor 1,66 l (1934)
Autor: Archiv Jana Tučka
Pozornost elegantních dam přitahoval každý sportovně založený gentleman za volantem dvoumístného roadsteru Tatra 57 A (1935).
Autor: Archiv Jana Tučka
Aerodynamický 5,3 m dlouhý sedan bez středních sloupků Walter Regent Air Speed se šestiválcem 3,3 l vznikl v karosárně Sodomka (1935).
Autor: Archiv Jana Tučka
Vlajkovou lodí značky Praga byla limuzína Golden s dělenou přední nápravou a šestiválcovým motorem 3,5, později 3,9 l (1935).
Autor: Archiv Jana Tučka
Škoda Popular Monte Carlo Roadster de Luxe s aerodynamickou karoserií a čtyřválcem 1,4 l převzatým z většího typu Rapid (1936)
Autor: Archiv Jana Tučka
Šestimístná Tatra 75 klasické koncepce se 4,65 m dlouhou karoserií a vzduchem chlazeným plochým čtyřválcem 1,7 l (1936)
Autor: Archiv Jana Tučka
Kavárna Era v Brně
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kavárna Era v Brně
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kavárna Era v Brně
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Kavárna Era v Brně
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Z-4 z první série, vyrobená v roce 1933 s tovární karoserií aerable,“ Tento typ se stal vůbec prvním sériovým automobilem v Československu s předním pohonem. Polokabriolet patří do sbírky Technického muzea v Brně.
Autor: Libor Zhoř
Nalevo Jan Tuček, napravo slavný konstruktér Karel Jaroš
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř
V Eře vítá návštěvníky bazilišek
Autor: Libor Zhoř
Vernisáž výstavy Automobily éry kavárny Era
Autor: Libor Zhoř