náhledy
Pro letošní velikonoční Easter Jeep Safari v utažském Moabu si Jeep připravil sedm nových konceptů.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Rubicon 4xe Departure – na hromadné fotografii modrý v popředí – je dalším konceptem, jehož detailní fotky nám tiskové oddělení amerického Jeepu nedopřálo (o evropském nemluvě). „Departure“ je opět plug-in hybrid (nejprodávanější PHEV v USA), má otevřenou kabinu, jezdí na 37" gumách, je zvednutý o 2" a odpruží ho výkonné bilsteiny. Zajímavý je na zakázku navržený trubkový chránič mřížky chladiče, který se dá sklopit pro vytvoření „nárazníkové lavice“ pro dva sedící. Upravený nárazník Rubicon je osazen navijákem Warn. Nové jsou i ploché lemy blatníků, navržené speciálně pro větší kola a pneumatiky, které mají dokonce integrální odnímatelné kryty denního svícení do extrémního terénu. Auto také „šajní“ třemi 11" (28 cm) obdélníkovými LED světly TYRI. Uvnitř zaujme třeba přídavná lišta na přístrojovou desku pro upevnění telefonů nebo příslušenství pro nahrávání trailových jízd.
Autor: Jeep
Jeep Gladiator Rubicon Sideburn (první zleva). K tomuto konceptu vyvedenému v nápadné žluté barvě Solar Flash neposkytují materiály amerického zastoupení Jeepu detailní fotografie, musíme se tedy spokojit pouze s těmi hromadnými. Auto pohání 3,6litrový motor Pentastar V6, má 2" lift, výkonné tlumiče Bilstein a 37" pneumatiky BF Goodrich. Koncept má také takzvaný Sport Bar, vyrobený z lehkých uhlíkových vláken a oceli, s integrovanými schůdky na obou stranách pro snadný přístup na korbu. Na ní jsou police s oky pro uchycení tašek a čtyři kolejnice, umožňující převoz jízdních kol či kajaků, ale také integrované nádoby RotoPaX pro skladování kapalin během jízdy v terénu. Dojem z gladiatoru umocňují i otevřená kabina a půlené dveře.
Autor: Jeep
Pro letošní velikonoční Easter Jeep Safari v utažském Moabu si Jeep připravil sedm nových konceptů.
Autor: Jeep
Pro letošní velikonoční Easter Jeep Safari v utažském Moabu si Jeep připravil sedm nových konceptů.
Autor: Jeep
Pro letošní velikonoční Easter Jeep Safari v utažském Moabu si Jeep připravil sedm nových konceptů.
Autor: Jeep
Pro letošní velikonoční Easter Jeep Safari v utažském Moabu si Jeep připravil sedm nových konceptů.
Autor: Jeep
Pro letošní velikonoční Easter Jeep Safari v utažském Moabu si Jeep připravil sedm nových konceptů.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Grand Wagoneer Overland. SUV proměněné v dobrodružný karavan díky na střeše namontovanému klimatizovanému stanu RedTail Overland Skyloft pro dva cestovatele. Skyloft s integrovanými solárními panely a okny je vytvořený z uhlíkových vláken a zevnitř se roztáhne přibližně za deset sekund jednoduchým zatlačením nahoru jednou rukou. Z kabiny byly odstraněny druhá a třetí řady sedadel, čímž vznikl útulný obývací prostor s polštáři a koberci. Střešní okno nabízí snadný přístup do horního patra pomocí schůdku, sloužícího i jako stoleček. Pod kapotou je motor Hurricane 3.0 l twin-turbo s výkonem 517 koní a 678 Nm, nechybí masivní naviják Warn, integrovaný do masky chladiče, která obsahuje i dvě sady laserových světel pro vynikající viditelnost. Pneumatiky jsou 35", lift pouze jedenapůlpalcový.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Rubicon 4xe. Máte rádi růžovou? Nebo purpurovou, zkrátka magentu? Američané zjevně ano, takže když předloni uvedl Jeep na wranglerech limitovanou edici laku Tuscadero, zájem byl doslova ohromující. A tak se designérský tým Jeepu rozhodl využít tuhle barvu na dalším konceptu. To, že je to napůl elektrifikovaný plug-in 4xe není v tomto případě až tak důležité, koneckonců proti hybridům nic nemáme, elektrická výpomoc může být vítaná a technika pohonu jedné nápravy elektromotorem je jednodušší než dosavadní mechanické kardany. Nás ale teď víc zajímá design. Konkrétně onen růžovo-purpurový lak s lesklými černými doplňky, v interiér pak zakázková kožená sedadla s jemnými cákanci purpurové pod perforovaným povrchem se zvířecím potiskem. Purpurové „praskliny“ pak jsou všude, na madlech dveří, řadicí páce, a dokonce i na lemu černě lakovaného přístrojového panelu. Lem je uchycený zipem, a pod ním je vrstva růžového sametu. To se bude holkám líbit! Chlapcům zase víc zvýšená schopnost jízdy v terénu díky nastavitelné sadě vzduchového odpružení AccuAir, poskytující dostatečný prostor pro masivní 37" pneumatiky, přední a zadní nárazník od AEV, kryty diferenciálů a naviják Warn Zeon.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Rubicon 4xe. Máte rádi růžovou? Nebo purpurovou, zkrátka magentu? Američané zjevně ano, takže když předloni uvedl Jeep na wranglerech limitovanou edici laku Tuscadero, zájem byl doslova ohromující. A tak se designérský tým Jeepu rozhodl využít tuhle barvu na dalším konceptu. To, že je to napůl elektrifikovaný plug-in 4xe není v tomto případě až tak důležité, koneckonců proti hybridům nic nemáme, elektrická výpomoc může být vítaná a technika pohonu jedné nápravy elektromotorem je jednodušší než dosavadní mechanické kardany. Nás ale teď víc zajímá design. Konkrétně onen růžovo-purpurový lak s lesklými černými doplňky, v interiér pak zakázková kožená sedadla s jemnými cákanci purpurové pod perforovaným povrchem se zvířecím potiskem. Purpurové „praskliny“ pak jsou všude, na madlech dveří, řadicí páce, a dokonce i na lemu černě lakovaného přístrojového panelu. Lem je uchycený zipem, a pod ním je vrstva růžového sametu. To se bude holkám líbit! Chlapcům zase víc zvýšená schopnost jízdy v terénu díky nastavitelné sadě vzduchového odpružení AccuAir, poskytující dostatečný prostor pro masivní 37" pneumatiky, přední a zadní nárazník od AEV, kryty diferenciálů a naviják Warn Zeon.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Rubicon 4xe. Máte rádi růžovou? Nebo purpurovou, zkrátka magentu? Američané zjevně ano, takže když předloni uvedl Jeep na wranglerech limitovanou edici laku Tuscadero, zájem byl doslova ohromující. A tak se designérský tým Jeepu rozhodl využít tuhle barvu na dalším konceptu. To, že je to napůl elektrifikovaný plug-in 4xe není v tomto případě až tak důležité, koneckonců proti hybridům nic nemáme, elektrická výpomoc může být vítaná a technika pohonu jedné nápravy elektromotorem je jednodušší než dosavadní mechanické kardany. Nás ale teď víc zajímá design. Konkrétně onen růžovo-purpurový lak s lesklými černými doplňky, v interiér pak zakázková kožená sedadla s jemnými cákanci purpurové pod perforovaným povrchem se zvířecím potiskem. Purpurové „praskliny“ pak jsou všude, na madlech dveří, řadicí páce, a dokonce i na lemu černě lakovaného přístrojového panelu. Lem je uchycený zipem, a pod ním je vrstva růžového sametu. To se bude holkám líbit! Chlapcům zase víc zvýšená schopnost jízdy v terénu díky nastavitelné sadě vzduchového odpružení AccuAir, poskytující dostatečný prostor pro masivní 37" pneumatiky, přední a zadní nárazník od AEV, kryty diferenciálů a naviják Warn Zeon.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Rubicon 4xe. Máte rádi růžovou? Nebo purpurovou, zkrátka magentu? Američané zjevně ano, takže když předloni uvedl Jeep na wranglerech limitovanou edici laku Tuscadero, zájem byl doslova ohromující. A tak se designérský tým Jeepu rozhodl využít tuhle barvu na dalším konceptu. To, že je to napůl elektrifikovaný plug-in 4xe není v tomto případě až tak důležité, koneckonců proti hybridům nic nemáme, elektrická výpomoc může být vítaná a technika pohonu jedné nápravy elektromotorem je jednodušší než dosavadní mechanické kardany. Nás ale teď víc zajímá design. Konkrétně onen růžovo-purpurový lak s lesklými černými doplňky, v interiér pak zakázková kožená sedadla s jemnými cákanci purpurové pod perforovaným povrchem se zvířecím potiskem. Purpurové „praskliny“ pak jsou všude, na madlech dveří, řadicí páce, a dokonce i na lemu černě lakovaného přístrojového panelu. Lem je uchycený zipem, a pod ním je vrstva růžového sametu. To se bude holkám líbit! Chlapcům zase víc zvýšená schopnost jízdy v terénu díky nastavitelné sadě vzduchového odpružení AccuAir, poskytující dostatečný prostor pro masivní 37" pneumatiky, přední a zadní nárazník od AEV, kryty diferenciálů a naviják Warn Zeon.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Wrangler Magneto 3.0. Tenhle elektrický koncept je v Moabu už potřetí, pokaždé ovšem s ještě výkonnější technikou pod kapotou. Nová pohonná jednotka vyvine výkon 659 koní a doslova monstrózních 1 220 newtonmetrů točivého momentu (je možné zvolit i režim nižšího výkonu (289 k a 370 Nm) kvůli úspoře energie. Výrobce ovšem mlčí o parametrech dojezdu či rychlosti dobíjení, uvádí jen, že oproti předchozím konceptům Magneto je dojezd lepší o 20 procent. Nicméně technika je dost zajímavá: v terénu je možné jezdit s jedním pedálem, což určitě ocení každý, kdo se někdy potýkal s opravdu těžkým offroadem, zato převodovka je manuální šestistupňová - to jsme ještě u žádného elektromobilu neviděli! Nezastavitelnost mají zajistit nápravy Dynatrac 60 a 80, 40palcové pneumatiky s „blátivým“ vzorkem a třípalcový lift mají zajistit nezastavitelnost.
Autor: Jeep
Jeep Scrambler 392. Pocta kabrioletu Scrambler CJ-8 z roku 1981 má podobný design pickupu bez dveří a zkrácenou kabinou jako Magneto 3.0. Dvoumístná „kastle“ v barvě Sublime Green, vyrobená z uhlíkových vláken, má tvarovanější profil, jinou střechu, B-sloupek, speciální nárazníky a blatníky. Pod kapotou je 6,4litrový V8 Hemi s výkonem 477 koní a točivým momentem 637 newtonmetrů - a je na něj vidět skrze průhlednou vložku kapoty. Pecka!
Autor: Jeep
Jeep Scrambler 392. Pocta kabrioletu Scrambler CJ-8 z roku 1981 má podobný design pickupu bez dveří a zkrácenou kabinou jako Magneto 3.0. Dvoumístná „kastle“ v barvě Sublime Green, vyrobená z uhlíkových vláken, má tvarovanější profil, jinou střechu, B-sloupek, speciální nárazníky a blatníky. Pod kapotou je 6,4litrový V8 Hemi s výkonem 477 koní a točivým momentem 637 newtonmetrů - a je na něj vidět skrze průhlednou vložku kapoty. Pecka!
Autor: Jeep
Jeep Scrambler 392. Pocta kabrioletu Scrambler CJ-8 z roku 1981 má podobný design pickupu bez dveří a zkrácenou kabinou jako Magneto 3.0. Dvoumístná „kastle“ v barvě Sublime Green, vyrobená z uhlíkových vláken, má tvarovanější profil, jinou střechu, B-sloupek, speciální nárazníky a blatníky. Pod kapotou je 6,4litrový V8 Hemi s výkonem 477 koní a točivým momentem 637 newtonmetrů - a je na něj vidět skrze průhlednou vložku kapoty. Pecka!
Autor: Jeep
Jeep Scrambler 392. Pocta kabrioletu Scrambler CJ-8 z roku 1981 má podobný design pickupu bez dveří a zkrácenou kabinou jako Magneto 3.0. Dvoumístná „kastle“ v barvě Sublime Green, vyrobená z uhlíkových vláken, má tvarovanější profil, jinou střechu, B-sloupek, speciální nárazníky a blatníky. Pod kapotou je 6,4litrový V8 Hemi s výkonem 477 koní a točivým momentem 637 newtonmetrů - a je na něj vidět skrze průhlednou vložku kapoty. Pecka!
Autor: Jeep
Jeep Scrambler 392. Pocta kabrioletu Scrambler CJ-8 z roku 1981 má podobný design pickupu bez dveří a zkrácenou kabinou jako Magneto 3.0. Dvoumístná „kastle“ v barvě Sublime Green, vyrobená z uhlíkových vláken, má tvarovanější profil, jinou střechu, B-sloupek, speciální nárazníky a blatníky. Pod kapotou je 6,4litrový V8 Hemi s výkonem 477 koní a točivým momentem 637 newtonmetrů - a je na něj vidět skrze průhlednou vložku kapoty. Pecka!
Autor: Jeep
Jeep Cherokee 4xe. Zajímavý koncept, založený na Jeepu Cherokee (SJ) z roku 1978, do nějž byla přesazena moderní plug-in hybridní pohonná jednotka z nového Wrangleru 4xe. Kromě elektrifikace dostal dvoudveřový off-road i moderní přední a zadní nárazníky, chromovanou mřížku chladiče, LED světlomety, „vintage“ lak a sadu 17" kol s pneumatikami o průměru 37". Uvnitř byla odstraněna zadní lavice, čímž vznikl prostor pro čtyřbodovou ochrannou klec a plnohodnotnou rezervu. Zadní boční okna a zadní sklo byly zmizely kvůli lepšímu zážitku jízdy pod širým nebem.
Autor: Jeep
Jeep Cherokee 4xe. Zajímavý koncept, založený na Jeepu Cherokee (SJ) z roku 1978, do nějž byla přesazena moderní plug-in hybridní pohonná jednotka z nového Wrangleru 4xe. Kromě elektrifikace dostal dvoudveřový off-road i moderní přední a zadní nárazníky, chromovanou mřížku chladiče, LED světlomety, „vintage“ lak a sadu 17" kol s pneumatikami o průměru 37". Uvnitř byla odstraněna zadní lavice, čímž vznikl prostor pro čtyřbodovou ochrannou klec a plnohodnotnou rezervu. Zadní boční okna a zadní sklo byly zmizely kvůli lepšímu zážitku jízdy pod širým nebem.
Autor: Jeep
Jeep Cherokee 4xe. Zajímavý koncept, založený na Jeepu Cherokee (SJ) z roku 1978, do nějž byla přesazena moderní plug-in hybridní pohonná jednotka z nového Wrangleru 4xe. Kromě elektrifikace dostal dvoudveřový off-road i moderní přední a zadní nárazníky, chromovanou mřížku chladiče, LED světlomety, „vintage“ lak a sadu 17" kol s pneumatikami o průměru 37". Uvnitř byla odstraněna zadní lavice, čímž vznikl prostor pro čtyřbodovou ochrannou klec a plnohodnotnou rezervu. Zadní boční okna a zadní sklo byly zmizely kvůli lepšímu zážitku jízdy pod širým nebem.
Autor: Jeep
Jeep Cherokee 4xe. Zajímavý koncept, založený na Jeepu Cherokee (SJ) z roku 1978, do nějž byla přesazena moderní plug-in hybridní pohonná jednotka z nového Wrangleru 4xe. Kromě elektrifikace dostal dvoudveřový off-road i moderní přední a zadní nárazníky, chromovanou mřížku chladiče, LED světlomety, „vintage“ lak a sadu 17" kol s pneumatikami o průměru 37". Uvnitř byla odstraněna zadní lavice, čímž vznikl prostor pro čtyřbodovou ochrannou klec a plnohodnotnou rezervu. Zadní boční okna a zadní sklo byly zmizely kvůli lepšímu zážitku jízdy pod širým nebem.
Autor: Jeep
Jeep Cherokee 4xe. Zajímavý koncept, založený na Jeepu Cherokee (SJ) z roku 1978, do nějž byla přesazena moderní plug-in hybridní pohonná jednotka z nového Wrangleru 4xe. Kromě elektrifikace dostal dvoudveřový off-road i moderní přední a zadní nárazníky, chromovanou mřížku chladiče, LED světlomety, „vintage“ lak a sadu 17" kol s pneumatikami o průměru 37". Uvnitř byla odstraněna zadní lavice, čímž vznikl prostor pro čtyřbodovou ochrannou klec a plnohodnotnou rezervu. Zadní boční okna a zadní sklo byly zmizely kvůli lepšímu zážitku jízdy pod širým nebem.
Autor: Jeep