náhledy
Nad přístrojovkou je plexištít s ručním nastavením do čtyř stupňů výšky v rozmezí 133 mm.
Autor: Filip Tichy
Zepředu jde o zajímavý robustní stroj, který je jako dělaný na rozbité silničky a nebojí se ani občasného výletu na polní cesty.
Autor: Filip Tichy
Celý podvozek je pocitově o hodně pevnější. Projeví se to nejen při výletu mimo asfalt, ale i na rozbitých silnicích
Autor: Filip Tichy
Motor umí slušně zatáhnout a kdykoli ochotně rozpohybuje 183 kg těžký skútr na povolenou stotřicítku.
Autor: Filip Tichy
Ani téměř dvoumetrová postava tady nemá problém s místem na nohy kolena, při otáčení nehrozí, že bude koleno překážet řídítkám v rejdu.
Autor: Filip Tichy
Honda ADV 350 designově logicky navazuje na větší X-ADV, tvarem světlometů ale připomíná i další letošní novinku, nový cestovní motocykl Honda NT1100.
Autor: Filip Tichy
Celkově ale ADV dovolí vyrazit rozumným tempem i na místa, kam už by to třeba s jeho sourozencem, Hondou Forza 350 bylo dost riskantní.
Autor: Filip Tichy
Honda Forza 350 ze stejné stáje asi bude hlavním konkurentem pro ADV 350, protože je v nabídce za stejnou cenu 154 900 korun.
Autor: Filip Tichy
Honda ADV 350 posouvá skútrový základ směrem k motocyklům, má jinou přední vidlici, delší zdvihy odpružení a drsnější design.
Autor: Filip Tichy
Pevná trubková řídítka, vysoko umístěná přístrojovka, plastové chrániče rukou a jednoduchý vysoký plexištít připomínají spíš pohled ze sedla cestovně terénního motocyklu.
Autor: Filip Tichy
Palubní počítač má jednoduché ovládání tlačítky u levého řídítka a mimo jiné ukazuje i dojezd, údaje o spotřebě, servisní pokyny a teplotu vzduchu.
Autor: Filip Tichy
K dispozici je i možnost propojení s chytrým telefonem a hlasové ovládání z přilby pomocí aplikace Honda RoadSync.
Autor: Filip Tichy
S bezklíčovým zapalováním může zůstat dálkový ovladač schovaný v kapse, stačí stisknout tlačítko startéru a ozve se jednoválec o objemu 330 cm3 a výkonu 29 k.
Autor: Filip Tichy
Podlážka skútru má na obou stranách dost prostoru, aby se dala při delších cestách měnit poloha nohou.
Autor: Filip Tichy
Samotný posaz je sice typicky skútrový, ale řídítka přeci jen jsou víc vepředu než u městských skútrů.
Autor: Filip Tichy
Při ostřejším průjezdu zatáčkou je skútr stabilní, jízda po zakroucených sicilských silničkách byla skoro stejně zábavná jako na motorce.
Autor: Filip Tichy
Obuté Metzelery Karoo Street měly dobrou přilnavost i vlhkých úsecích v horách.
Autor: Filip Tichy
Při proplétání se v hustém městském provozu je ADV rychlý obratný.
Autor: Filip Tichy
Výsledkem je úplně nová kategorie, kterou Honda označuje jako „urban adventure“. Zezadu vypadá jako klasický maxiskútr.
Autor: Filip Tichy
Výrobce udává spotřebu 3,4 litrů, takže při objemu nádrže 11,7 L by se měl dojezd blížit třem stům kilometrů.
Autor: Filip Tichy
Při ostrém tempu v italských horách počítač ukázal průměrnou spotřebu 4,5litru.
Autor: Filip Tichy
Odpružení
Autor: Archiv Honda
Honda ADV možná trochu ztrácí v oblasti ochrany před větrem a deštěm, jinak ale má jednoznačně navrch co se týče stabilního řízení a jistého vedení na rozbitých silnicích.
Autor: Filip Tichy
Celkové naladění odpružení s dvěma zadními tlumiči Showa po stranách a pevným trubkovým rámem si zaslouží pochvalu
Autor: Filip Tichy