Minielektromobil Citroën Ami má hmotnost 485 kg, z čehož přibližně 60 kg připadá na lithium-iontové akumulátory s kapacitou 5,5 kWh
Autor: Citroën
Minielektromobil Citroën Ami je snadno manévrovatelný.
Autor: Citroën
Palubní deska Citroënu Ami chybí a nahrazuje ji průběžná odkládací police podél čelního okna.
Autor: Citroën
Minielektromobil Citroën Ami je „pohyblivý objekt“.
Autor: Citroën
Minielektromobil Citroën Ami ujede na jedno nabití „až“ 70 km.
Autor: Citroën
Minielektromobil Citroën Ami můžete řídit i bez řidičáku.
Autor: Citroën
Elektromobil Citroën lze nabíjet z běžné 220V sítě.
Autor: Citroën
Citroën Ami ukázal cestu, jak vyrábět malé elektrické vozidlo s co nejvíce stejnými díly. Kvůli tomu se dokonce každé dveře otevírají jinak.
Autor: Citroën
Nové provedení minivozu Hyundai Casper v plně elektrické verzi se dostane na český trh koncem letošního roku.
Autor: Hyundai
Nové provedení minivozu Hyundai Casper v plně elektrické verzi se dostane na český trh koncem letošního roku.
Autor: Hyundai
Nové provedení minivozu Hyundai Casper v plně elektrické verzi se dostane na český trh koncem letošního roku.
Autor: Hyundai
Nové provedení minivozu Hyundai Casper v plně elektrické verzi se dostane na český trh koncem letošního roku.
Autor: Hyundai
Citroën Ami má palubní desku jako stůl pro školáky
Autor: Citroën
Nissan Sakura je nejprodávanějším elektromobilem na japonském trhu.
Autor: Nissan
Nissan Sakura je nejprodávanějším elektromobilem na japonském trhu.
Autor: Nissan
Nissan Sakura je nejprodávanějším elektromobilem na japonském trhu.
Autor: Nissan
Nissan Sakura je nejprodávanějším elektromobilem na japonském trhu.
Autor: Nissan
Nissan Sakura je nejprodávanějším elektromobilem na japonském trhu.
Autor: Nissan
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Renault Twingo je postavený na novém elektrickém základě, ale jeho karoserie nezapře charakteristické stylistické atributy první generace.
Autor: Renault
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Elektrický Citroën Ë-C3
Autor: Citroën
Autosalon Paříž 2018
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Autosalon Paříž 2018
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Autosalon Paříž 2018
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Autosalon Paříž 2018
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Silence S04. Katalánská firma je největším výrobcem elektrických motorek ve Španělsku. Specialitou, kterou Silence odlišuje od ostatních čtyřkolových cvrčků do města je vyjímatelná baterie, kterou lze nabít mimo vozidlo (pro případ krádeže je vybavena GPS lokátorem). Lze ho objednat online do celého světa.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Na oslavu 30. výročí své značky Mega vytvořil Aixam prďácký "offroad". Elektrické přibližovadlo, které je možné ve Francii řídit od 14 let bez řidičáku se dočkalo tuningu slibuje dojezd až 75 km. Cena od 15 899 eur, za příplatek je třeba infotainment, Apple Car Play / Android Auto nebo couvací kamera.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Na oslavu 30. výročí své značky Mega vytvořil Aixam prďácký "offroad". Elektrické přibližovadlo, které je možné ve Francii řídit od 14 let bez řidičáku se dočkalo tuningu slibuje dojezd až 75 km. Cena od 15 899 eur, za příplatek je třeba infotainment, Apple Car Play / Android Auto nebo couvací kamera.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Vývoj třímetrového vozidla Weez s elektromotory uloženými v kolech s dojezdem kolem 60 km a cenou 16 800 eur trval téměř deset let a téměř 8 milionů eur investic. Technika je z Číny, montují ho ve Francii. Dvoumístné provedení jede maximálně 45 km/h, čtyřmístné nebo nákladní až devadesátkou. Zajímavé jsou zadní boční půldveře usnadňující nastupování či nakládání.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Vývoj třímetrového vozidla Weez s elektromotory uloženými v kolech s dojezdem kolem 60 km a cenou 16 800 eur trval téměř deset let a téměř 8 milionů eur investic. Technika je z Číny, montují ho ve Francii. Dvoumístné provedení jede maximálně 45 km/h, čtyřmístné nebo nákladní až devadesátkou. Zajímavé jsou zadní boční půldveře usnadňující nastupování či nakládání.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Vývoj třímetrového vozidla Weez s elektromotory uloženými v kolech s dojezdem kolem 60 km a cenou 16 800 eur trval téměř deset let a téměř 8 milionů eur investic. Technika je z Číny, montují ho ve Francii. Dvoumístné provedení jede maximálně 45 km/h, čtyřmístné nebo nákladní až devadesátkou. Zajímavé jsou zadní boční půldveře usnadňující nastupování či nakládání.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Zelená dvoumístná buggyna jménem Kilow sází na jednoduchost. Třísetpadesátikilový náklaďček uveze 150 kilo nejvýš osmdesátkou. Cenu 9900 eur dosáhne díky francouzské dotaci na elektromobily.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Zelená dvoumístná buggyna jménem Kilow sází na jednoduchost. Třísetpadesátikilový náklaďček uveze 150 kilo nejvýš osmdesátkou. Cenu 9900 eur dosáhne díky francouzské dotaci na elektromobily.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Squad je vozidlo pro dva dospělé a případně dvě děti do výšky 1,25 metru. Je dlouhé pouze dva metry, uhánět umí dokonce sedmdesátkou. Dva motory v zadních kolech živí jen solární panely. Základní verze má sibovaný dojezd 50 km. Cena: 6250 eur bez DPH a dveří (to není vtip).
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Squad je vozidlo pro dva dospělé a případně dvě děti do výšky 1,25 metru. Je dlouhé pouze dva metry, uhánět umí dokonce sedmdesátkou. Dva motory v zadních kolech živí jen solární panely. Základní verze má sibovaný dojezd 50 km. Cena: 6250 eur bez DPH a dveří (to není vtip).
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Squad je vozidlo pro dva dospělé a případně dvě děti do výšky 1,25 metru. Je dlouhé pouze dva metry, uhánět umí dokonce sedmdesátkou. Dva motory v zadních kolech živí jen solární panely. Základní verze má sibovaný dojezd 50 km. Cena: 6250 eur bez DPH a dveří (to není vtip).
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
YOYO - První elektromobil vytištěný na 3D tiskárně je dílem firmy XEV, italského startupu s čínskými kořeny a výrobou. Prodává v Itálii a Francii.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
YOYO - První elektromobil vytištěný na 3D tiskárně je dílem firmy XEV, italského startupu s čínskými kořeny a výrobou. Prodává v Itálii a Francii.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
YOYO - První elektromobil vytištěný na 3D tiskárně je dílem firmy XEV, italského startupu s čínskými kořeny a výrobou. Prodává v Itálii a Francii.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Silence S04. Katalánská firma je největším výrobcem elektrických motorek ve Španělsku. Specialitou, kterou Silence odlišuje od ostatních čtyřkolových cvrčků do města je vyjímatelná baterie, kterou lze nabít mimo vozidlo (pro případ krádeže je vybavena GPS lokátorem). Lze ho objednat online do celého světa.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Silence S04. Katalánská firma je největším výrobcem elektrických motorek ve Španělsku. Specialitou, kterou Silence odlišuje od ostatních čtyřkolových cvrčků do města je vyjímatelná baterie, kterou lze nabít mimo vozidlo (pro případ krádeže je vybavena GPS lokátorem). Lze ho objednat online do celého světa.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Silence S04. Katalánská firma je největším výrobcem elektrických motorek ve Španělsku. Specialitou, kterou Silence odlišuje od ostatních čtyřkolových cvrčků do města je vyjímatelná baterie, kterou lze nabít mimo vozidlo (pro případ krádeže je vybavena GPS lokátorem). Lze ho objednat online do celého světa.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Aixam má v nabídce i kupéprovedení.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Aixam, tradiční francouzský výrobce těchto malých aut jde s dobou, dobrodružně vyhlížející crossover je ovšem stále auto pro "náctileté", co jede nejvýš 45 km/h.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Miniaturní přibližovadla, obvykle nejvýš dvoumístná, mají být řešením mobility pro ty, kdo nedosáhnou na cenově nedostupné plnohodnotné elektromobily. Německý elektrický startup e.Go přivezl do Paříže nový dobrodružně pojatý model e.Wave X.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Miniaturní přibližovadla, obvykle nejvýš dvoumístná, mají být řešením mobility pro ty, kdo nedosáhnou na cenově nedostupné plnohodnotné elektromobily. Německý elektrický startup e.Go přivezl do Paříže nový dobrodružně pojatý model e.Wave X.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Mobilize Solo odveze v polosedě jednoho. Na jedno parkovací místo se jich má vejít až šest.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Francouzská značka Mobilize patří pod Renault, je zaměřena na služby carsharingu. Ani ne dvoaupůlmetrové přibližovadlo jménem Duo budeme potkávat ve městech vedle sdílených kol a koloběžek. V nabídce značky nahradí model Twizy.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Francouzská značka Mobilize patří pod Renault, je zaměřena na služby carsharingu. Ani ne dvoaupůlmetrové přibližovadlo jménem Duo budeme potkávat ve městech vedle sdílených kol a koloběžek. V nabídce značky nahradí model Twizy.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Francouzská značka Mobilize patří pod Renault, je zaměřena na služby carsharingu. Ani ne dvoaupůlmetrové přibližovadlo jménem Duo budeme potkávat ve městech vedle sdílených kol a koloběžek. V nabídce značky nahradí model Twizy.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Toto je budoucnost nejzákladnější městské mobility podle vizí Renaultu, jmenuje se Mobilize Solo. Auto se tomu říkat nedá, a stejně na vás prší, protože to nemá dveře. Aspoň si neprošoupete podrážky. Ve polosedě vás to 1,75 m dlouhá, 90 cm široká a 1,75 m vysoké cosi odveze až pětadvacítkou. Je to vlastně tříkolová elektrokoloběžka se střechou s řízeným lichým zadním kolem.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Dvoumístná bublina Microlino odkazuje na slavnou italskou Isettu, která v poválečném Německu motorizovala zemi v podání BMW. Dnes je samozřejmě elektrická.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Dvoumístná bublina Microlino odkazuje na slavnou italskou Isettu, která v poválečném Německu motorizovala zemi v podání BMW. Dnes je samozřejmě elektrická.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Na slavné rallyové doby fanoušci Subaru dodnes vzpomínají. Modrý lak a zlatá kola inspirovaná rallyovými imprezami obléká na výstavišti i městská blecha s maximálkou 45 kilometrů v hodině.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Dvoumístná bublina Microlino odkazuje na slavnou italskou Isettu, která v poválečném Německu motorizovala zemi v podání BMW. Dnes je samozřejmě elektrická.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Zelená dvoumístná buggyna Kilow sází na jednoduchost. Třísetpadesátikilový náklaďček uveze 150 kilo nejvýš osmdesátkou. Cenu 9900 eur dosáhne díky francouzské dotaci na elektromobily.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Zelená dvoumístná buggyna Kilow sází na jednoduchost. Třísetpadesátikilový náklaďáček uveze 150 kilo nejvýš osmdesátkou. Na cenu 9 900 eur dosáhne díky francouzské dotaci na elektromobily.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Aktuálním turistickým hitem Paříže jsou neony ověnčené elektrické rikši. Pod Eifellovkou si tak připadáte spíš jako v Bangkoku nebo Dillí.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Také v případě nejmenších a nejpomalejších aut, která se na salonu v Paříži dočkala nečekaného rozmachu, se výrobci pokouší experimentovat s novými druhy pohonu. I s náročným vodíkem.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Citroën Ami v ulicích Paříže
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Squad je vozidlo pro dva dospělé a případně dvě děti do výšky 1,25 metru. Je dlouhé pouze dva metry, uhánět umí dokonce sedmdesátkou. Dva motory v zadních kolech živí jen solární panely. Základní verze má sibovaný dojezd 50 km. Cena: 6250 eur bez DPH a dveří (to není vtip).
Autor: František Dvořák, iDNES.cz