Alaska sdílí architekturu FT31 s SUV Ocean a Henry Fisker o něm mluví jako o nejlehčím elektrickém pick-upu či o ferrari pickupů.
Autor: Fisker
Elektrický čtyřdveřový pick-up Fisker Alaska by měl konkurovat Fordu F-150 Lightning, Chevroletu Silverado EV, Tesle Cybertruck, Rivianu R1T a dalším.
Autor: Fisker
Na středovém tunelu bude moci být i držák velkého doušku“, obří nádoby na nápoj.
Autor: Fisker
Specifikace elektromotorů zatím nebyly zveřejněny, zrychlení z 0 na 96 km/h by mělo být podle provedení od 3,9 do 7,2 sekundy.
Autor: Fisker
Na stropě nad zadními sedačkami. nechybí ani držák na kovbojský klobouk.
Autor: Fisker
Fisker Alaska
Autor: Fisker
Zajímavým řešením pětimístného modelu Alaska je tzv. Houdiniho přepážka mezi relativně krátkou ložnou plochou a kabinou, kterou lze sklopit a zvětšit tak prostor z 1,37 m až na 2,8 m.
Autor: Fisker
Fisker chce nabízet svůj pick-up se dvěma kapacitami baterií (75,0 a 113,0 kW) a dojezdem 370 až 550 kilometrů.
Autor: Fisker
Špičkový automobilový designér Henrik Fisker navrhl řadu zajímavých aut, podnikání se mu ale zatím příliš nedaří.
Autor: Profimedia.cz
Henrik Fisker ukázal co chystá nového – SUV Ocean Force E, crossover Pear, pick-up Alaska a kupé-kabriolet Rōnin.
Autor: Fisker
SUV Ocean vyrábí Fisker v rakouském závodě společnosti Magna-Steyr ve Štýrském Hradci
Autor: Fisker
Fiskeru Ocean zatím vzniklo jen o něco více než 10 000 exemplářů a internetem kolují hrůzné zkazky od nespokojených zákazníků, jejichž auta náhle ztrácí výkon, špatně brzdí, mají problémy se senzory sedadel, které nedetekují přítomnost řidiče, a objevily se dokonce i případy, kdy z auta za jízdy odlétla kapota.
Autor: Fisker
Fisker Ocean může mít za příplatek solární panely po celé délce střechy, které dovedou zvýšit dojezd tohoto elektromobilu až o 1 500 „slunečních“ kilometrů ročně.
Autor: Fisker Inc.
Fisker Ocean: nový pokus Henrika Fiskera přiváží do rostoucího segmentu prémiových elektricky poháněných SUV zajímavý design, působivé technické parametry i zajímavou cenu.
Autor: Fisker Automotive
Fisker Ocean
Autor: Fisker
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker Ocean v roce 2022 na veletrhu MWC v Barceloně
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Fisker postaví i speciálně upravené auto pro papeže s nástavbou v zadní části.
Autor: Fisker
Elektrický Fisker Ocean bude pro potřeby papeže upraven a na jeho zádi se objeví malý „skleník“.
Autor: Fisker
Pro papeže Fisker postaví papamobil na bázi modelu Ocean se speciální nástavbou.
Autor: Fisker Automotive
Součástí plánů kalifornské firmy je kompaktní elektrický crossover Pear.
Autor: Fisker
Součástí plánů kalifornské firmy je kompaktní elektrický crossover Pear.
Autor: Fisker
Součástí plánů kalifornské firmy je kompaktní elektrický crossover Pear.
Autor: Fisker
Součástí plánů kalifornské firmy je kompaktní elektrický crossover Pear.
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Kupé-kabriolet Fisker Rōnin
Autor: Fisker
Henrik Fisker pracoval dvanáct let pro BMW a čtyři roky pro Ford a Aston Martin.
Autor: Fisker Automotive
Koncept Fisker EMotion
Autor: Fisker
Koncept Fisker EMotion
Autor: Fisker
Koncept Fisker EMotion
Autor: Fisker
BMW Z8 pochází z roku 1999. Proslavila ho bondovka Jeden svět nestačí.
Autor: Henrikfisker.org
Henrik Fisker pracoval dvanáct let pro BMW a čtyři roky pro Ford a Aston Martin.
Autor: Fisker Automotive
Koncept Fisker Atlantic
Autor: Fisker
Koncept Fisker Atlantic
Autor: Fisker
Koncept Fisker Atlantic
Autor: Fisker
V roce 2009 vznikl koncept kupé-kabrioletu s pevnou skládací střechou Karma S „Sunset“.
Autor: Fisker Automotive
Koncept Fisker Karma Sunset
Autor: Fisker
Koncept Fisker Karma Sunset
Autor: Fisker
Henrik Fisker a Fisker Karma
Autor: Fisker
V BMW si Fisker udělal jméno koncepčním vozem Z07, ze kterého se v roce 1999 stal „bondovský“ roadster Z8.
Autor: BMW
Henrik Fisker navrhl i německé kupé Artega GT.
Autor: Fisker Automotive
Od sedanu Karma odvozené kombi Surf se do výroby již nedostalo.
Autor: Fisker Automotive
Sedan Karma s třímetrovým rozvorem a 22“ koly byl ve skutečnosti spíše jakýmsi čtyřdveřovým kupé, umožňujícím boháčům svézt se na ekologické vlně, aniž by byli nuceni slevit z luxusu a exkluzivity.
Autor: Fisker Automotive
Fisker Karma nakonec „dojela“ na bankrot výrobce baterií.
Autor: Fisker Automotive
Jedním z prvních aut, které mohlo mít soláry na střeše, byl již před deseti lety luxusní plug-in hybrid Fisker Karma.
Autor: Fisker Automotive
Fisker Karma
Autor: Fisker Automotive
Fisker Karma se představila v roce 2008, výroba byla spuštěna až o tři roky později.
Autor: Fisker Automotive
Luxusní interiér ve své době fascinoval digitálními displeji.
Autor: Fisker Automotive
Fisker Tramonto byl překarosovaným Mercedesem SL a Fisker Latigo CS zase „vylepšeným“ BMW řady 6.
Autor: Fisker Automotive
Pro Aston Martin dánský designér navrhl i model V8 Vantage.
Autor: Aston Martin