Sken povrchu rekonstruované dálnice D1: na snímku je vidět už výrazné poškození povrchu - je patrná mozaika trhlin, kromě podélných trhlin okolo spár se objevují i příčné trhliny
VARS
Sken povrchu rekonstruované dálnice D1: v poslední fázi už poškození pocítí i řidiči. Beton se vylamuje, tvoří se "betonový štěrk". Šance na lokální opravu je už mizivá, musí se udělat celá nová betonová deska mezi nejbližšími dilatačními spárami.
VARS
Model povrchu ukazuje detail příčné dilatační spáry na dálnici. Laserové skenery dokáží na povrchu zaznamenat i nerovnosti menší než jeden milimetr. Skenovací vůz přitom jede kolem 80 kilometrů za hodinu.
VARS
Sken povrchu rekonstruované dálnice D1: nepoškozený povrch dálnice
VARS
Sken povrchu rekonstruované dálnice D1: začínající poruchy se projevují zabarvením příčných spár, objevují se kolem nich první podélné praskliny a jemné síťové praskliny.