náhledy
Z jednoduchého srovnávacího výkresu s rozložením hlavních agregátů je patrné, že z technických důvodů nemohla Puma II původní vůz nahradit.
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Puma po „kanibalizaci“ motoru a převodovky na dvoře dílen Lopraisovy firmy ve Frenštátě pod Radhoštěm.
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Typický představitel dvounápravových vozidel řady Tatra Armax ve službách české armády.
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Karel Loprais v přátelském objetí se svými pokořiteli a vítězi Dakaru 2002 Vladimirem Čaginem (zcela vlevo), Sergejem Savostinem a Semjonem Jakubovem (zcela vpravo).
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Hrdé pojmenování Puma II se po několika prvních etapách změnilo na pejorativně znějící označení Žabák, jež téměř dokonale vystihovalo jízdní projev vozu přetíženého na přední nápravu.
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Žabák spotřeboval celkem osmnáct tlumičů a jednu torzní tyč.
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Poslední etapa protrápeného Dakaru. Navzdory šíleným jízdním vlastnostem dokázal Karel Loprais vybojovat druhé místo.
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka
Žabák na Rally Dakar 2002
Autor: Radomír Smolka
Radomír Smolka v rozhovoru o budoucnosti nákladních vozů
TATRA
Autor: Loprais Team a Radomír Smolka