náhledy
Kabina Gaz Gazela na zkušebním stavu kopřivnické automobilky na jaře 1996.
Autor: Radomír Smolka
Kabina Gaz Gazela na zkušebním stavu kopřivnické automobilky na jaře 1996.
Autor: Radomír Smolka
Část úvodní stránky dokumentu předloženého 21. března 1996 vedení společnost Tatra. Podle zjednodušeného bokorysu se vozidlu začalo říkat Puma.
Autor: Radomír Smolka
dakarmania
Autor: Radomír Smolka
Zadní část podvozku kapotové Pumy byla převzata i pro finální projekt trambusového provedení.
Autor: Radomír Smolka
Motor Deutz byl včetně chladicího systému umístěn před kabinou, do níž vůbec nezasahoval.
Autor: Radomír Smolka
K viditelným typickým znakům vozidel Liwa patřil chladicí systém motoru a převodovky umístěný za kabinou, zakrytovaný odklopnými bočními víky. Na snímku varianta s cisternou na palivo.
Autor: Jiří Šmíd
Levá strana návrhu se v drobných stylistických liniích nepatrně lišila.
Autor: Radomír Smolka
Pravá strana děleného modelu stylistického návrhu akademického sochaře Jiřího Španihela.
Autor: Radomír Smolka
Po letech virtuálně
Autor: Radomír Smolka