náhledy
Kupé Hyper SSR má směrem výklopné křídlové dveře a jeho aktivní spoiler na zádi zvyšuje přítlak ve vyšších rychlostech.
Autor: GAC
Podle zástupců značky Hyper tímto krokem „Čína ukončila éru, kterou Ferrari a Lamborghini monopolizovaly segment superaut“.
Autor: GAC
Interiér je vyroben z materiálů, které neobsahují žádné živočišné produkty. Před řidičem je 8,9palcový digitální přístrojový štít, který doplňuje 14,6palcový středový dotykový displej podobný tabletu.
Autor: GAC
Základní verze dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,3 sekundy, zatímco verze Sprint a Ultimate to zvládnou již za pouhých 1,9 sekundy.
Autor: GAC
Vnější design s prvky inspirovanými Ferrari 458 je dílem Pontuse Fontaeuse, který v roce 2011 u Ferrari v Modeně šéfoval týmu interiérového designu v době finálních prací na Ferrari FF a během vývoje modelu F12 Berlinetta.
Autor: GAC
Zákazníci mohou vybírat dokonce ze tří variant – Hyper SSR, Hyper SSR Sprint a Hyper SSR Ultimate.
Autor: GAC
Značka Hyper kvůli vývoji modelu SSR navázala partnerství s předními čínskými týmy působícími v automobilovém, leteckém a kosmickém průmyslu a letectví.
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Vůz používá špičkovou elektroniku a materiály a k pohonu slouží vlastní synchronní elektromotory Quark s permanentními magnety. Jsou celkem tři a poskytují maximální výkon více než 900 kW (1224 koní)
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Vůz vybaven také elektronickým samosvorným diferenciálem ELSD, inteligentním proměnným tlumením a řízením R-EPS pro optimalizaci dynamické rovnováhy a zlepšení ovladatelnosti.
Autor: GAC
produkční kapacita modelu Hyper SSR by měla údajně dosáhnout objemu 1000 kusů ročně.
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Jedná se o kompletně čínské auto, jehož technické finesy možná více než čínské zákazníky zajímá techniky u Ferrari a Lamborghini.
Autor: GAC
Kabinu navrhl jistý Don Kabongo.
Autor: GAC
Ceny se podle verze pohybují v přepočtu od 4,2 do 5,4 milionu korun.
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Hyper SSR
Autor: GAC
Kupé Hyper SSR po designové stránce vychází z konceptu vozu GAC Enpulse z roku 2020.
Autor: GAC
Součástí smrště novinek nejprodávanější čínské značky BYD, je její první čistě elektrické superauto Yangwang U9 poháněné čtyřmi elektromotory s celkovým výkonem přes 1 115 koní.
Autor: BYD
Yangwang U9 využívá aktivní podvozek BYD DiSus který ovládá příčné, podélné a vertikální pohyby karoserie.
Autor: BYD
Yangwang U9
Autor: BYD
Yangwang U9 v extrémním případě zvládne i jízdu po třech kolech.
Autor: BYD
Yangwang U9 využívá aktivní podvozek BYD DiSus který ovládá příčné, podélné a vertikální pohyby karoserie.
Autor: BYD
Superauto Yangwang U9 je poháněné čtyřmi elektromotory s celkovým výkonem přes 1115 koní.
Autor: BYD
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Silk-FAW
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Silk-FAW
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Hongqi
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Silk-FAW
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: BMW
Čínské ferrari Hongqi S9 je společným projektem nejstarší čínské značky Hongqi a amerického technologického starupu Silk EV. Jedná se o plug-in hybrid se systémovým výkonem 1400 koní.
Autor: GIMS Katar
Model Honqi S9 je plug-in hybridem se systémovým výkonem 1400 koní.
Autor: BMW
Design modelu S9 je dílem designérské hvězdy Waltera de Silvy.
Autor: Silk-FAW
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Hongqi
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Hongqi
Čínsko-americký start-up měl vyrábět produkční verzi hyperauta Silk-FAW/Hongqi S9 přímo v srdci italského „motorového údolí“ nedaleko od Maranella.
Autor: Silk-FAW
Honqi S9 se nakonec nebude vyrábět v Itálii, ale v Číně.
Autor: Hongqi
Elektrické Nio EP9 vyráběné ve Velké Británii bylo určené výhradně pro použití na závodních tratích, kde stanovilo několik světových rekordů.
Autor: Nio
Elektrické Nio EP9 vyráběné ve Velké Británii bylo určené výhradně pro použití na závodních tratích, kde stanovilo několik světových rekordů.
Autor: Nio
Nio EP9
Autor: Nio
Nio EP9
Autor: Nio
Nio EP9
Autor: Nio
Nio EP9
Autor: Nio
Nio EP9
Autor: Nio
Nio EP9
Autor: Nio
Nio EP9 stanovilo několik světových rekordů.
Autor: Nio