náhledy
Ovladatelnost a zpětná vazba od podvozku je perfektní.
Autor: CFMOTO France
Skoky podvozek zvládne, jen pozor na správné dávkování plynu.
Autor: CFMOTO France
Kratší čtyřkolka je na překážkách nervóznější a občas zvedne kolo do vzduchu.
Autor: CFMOTO France
Vadily nám nelakované podběhy, sériová verze je bude mít v barvě.
Autor: CFMOTO France
Autor: Matěj Oliva
Autor: CFMOTO France
Pokud chcete vyšší maximálně, je lepší sáhnout po modelu 520.
Autor: CFMOTO France
I s dvoumístnou čtyřkolkou se dá driftovat.
Autor: CFMOTO France
Tratě ve Francii nás dostaly.
Autor: CFMOTO France
Vše důležité je při ruce a dobře dostupné.
Autor: CFMOTO France
Nechybí zásuvka na 12V a USB.
Autor: CFMOTO France
Řadící páku můžete zamknout a znehybnit tak čtyřkolku.
Autor: CFMOTO France
Nudit se nebudete ani s menším jednoválcem.
Autor: CFMOTO France
Nové ovladače jsou moderní a ergonomické.
Autor: CFMOTO France
Ovládání náhonu 4x4 na pravém palci. Můžete uzavřít zadní diferenciál, připnout přední náhon a uzavřít přední diferenciál.
Autor: CFMOTO France
Nové jsou i rukojeti, jsou měkké a tenčí, dobře padnou do ruky.
Autor: CFMOTO France
Palubní deska modelu 520 s možností nastavení jasu.
Autor: CFMOTO France
“Chudší” palubka modelu 450.
Autor: CFMOTO France
Model X520 má kovové stupačky.
Autor: CFMOTO France
Ani v prudších kopcích nedochází 450 dech.
Autor: CFMOTO France
V prudkých sjezdech stačila většinou motorová brzda.
Autor: CFMOTO France
Na větších překážkách je třeba přenášet váhu.
Autor: CFMOTO France
A dobře dávkovat plyn.
Autor: CFMOTO France
520, nebo 450? Chybu neuděláte ani s jednou.
Autor: CFMOTO France
Překážky zvládnete hravě, důležitá je správná rychlost a klid.
Autor: CFMOTO France
Srovnání dvou generací, vpravo současná generace 520, vlevo nový model.
Autor: CFMOTO France