náhledy
Vývozní strategie čínské automobilky BYD nedává moc smysl, pokud ji budeme vnímat z evropského úhlu pohledu. O Evropu jim totiž zase tolik zatím nejde.
Autor: Profimedia.cz
O co dráž si v Evropě koupíte C-SUV Atto 3, o to levněji jej budou moci prodávat v Číně.
Autor: Profimedia.cz
Dát na totožný produkt prodávaný v zahraničí trochu odlišnou cenu, než pro domácí trh, je běžnou praxí. Ovšem to, že BYD Dolphin koupíte za 39 až 178 % vyšší cenu, než v Číně, je už extrém.
Autor: Profimedia.cz
BYD Explorer No. 1 je lodí speciálně navrženou pro přepravu elektromobilů z čínských automobilek do Evropy.
Autor: Profimedia.cz
Aion Y Plus car od koncernu GAC Group na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
MG Cyberster na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Expozice značky Zeekr na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
BYD Sea Leopard na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
BYD Song Pro DM-i na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Geely Galaxy E8 na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Chery iBAR na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Koncept MG na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Koncept MG na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Geely Galaxy E8 na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
BYD Ocean-M na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK
Jednomístný koncept značky MG na autosalonu v Pekingu
Autor: ČTK