náhledy
Velká SUV dominují ulicím. A představují nebezpečí pro chodce, tvrdí aktivisté.
Autor: Brandalism
Popisek – podělte se o zážitek – zůstal na billboardu stejný. Ovšem vyobrazení by asi marketéry nepotěšilo.
Autor: Brandalism
BMW garantuje klimatickou katastrofu.
Autor: Brandalism
Veselé barvy, neveselé poselství. Upravený plakát se drží původní předlohy.
Autor: Brandalism
A zase ta zdrcující Toyota, válcující život ve městech. Tentokrát na reklamní ploše v Norwich.
Autor: Brandalism
Společným prvkem kampaně aktivistů je hashtag #BanFossilAds,
Autor: Brandalism
Ani tady nejsou cíle automobilky Toyota vyobrazeny lichotivě.
Autor: Brandalism
Když testujeme své emise, našimi testovacími figurínami jste vy sami.
Autor: Brandalism
Po „únosu“ se poselství reklamy na BMW poněkud změnilo.
Autor: Brandalism
Pan Toyota kašle na klima, hlásá plakát na autobusové zastávce nedaleko pobočky automobilky Toyota v Anglii.
Autor: Brandalism
V Brightonu aktivisté vsadili na uměleckou formu úpravy. Nová Toyota je v ní vozem pro skonání věků.
Autor: Brandalism
Když Toyota řekne Beyond Zero, znamená to desetiletí silnic zacpaných čmoudícími auty.
Autor: Brandalism
Ne tak zlé, ale určitě ne dobré, kritizuje upravená reklama malé vozy.
Autor: Brandalism
Pozornosti aktivistů neunikla ani reklama na Volkswagen. Sloganem „Mrzí nás, že jsme se nechali chytit“ připomíná skandál s emisemi.
Autor: Brandalism
Užijte si dopravní zácpy. V předchozí kampani se Brandalism vymezovali proti monopolizaci silnic automobily.
Autor: Brandalism
Klimatický chaos? Jasná volba!
Autor: Brandalism