iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Velká SUV dominují ulicím. A představují nebezpečí pro chodce, tvrdí aktivisté.
Brandalism
Popisek – podělte se o zážitek – zůstal na billboardu stejný. Ovšem vyobrazení by asi marketéry nepotěšilo.
Brandalism
BMW garantuje klimatickou katastrofu.
Brandalism
Veselé barvy, neveselé poselství. Upravený plakát se drží původní předlohy.
Brandalism
A zase ta zdrcující Toyota, válcující život ve městech. Tentokrát na reklamní ploše v Norwich.
Brandalism
Společným prvkem kampaně aktivistů je hashtag #BanFossilAds,
Brandalism
Ani tady nejsou cíle automobilky Toyota vyobrazeny lichotivě.
Brandalism
Když testujeme své emise, našimi testovacími figurínami jste vy sami.
Brandalism
Po „únosu“ se poselství reklamy na BMW poněkud změnilo.
Brandalism
Pan Toyota kašle na klima, hlásá plakát na autobusové zastávce nedaleko pobočky automobilky Toyota v Anglii.
Brandalism
V Brightonu aktivisté vsadili na uměleckou formu úpravy. Nová Toyota je v ní vozem pro skonání věků.
Brandalism
Když Toyota řekne Beyond Zero, znamená to desetiletí silnic zacpaných čmoudícími auty.
Brandalism
Ne tak zlé, ale určitě ne dobré, kritizuje upravená reklama malé vozy.
Brandalism
Pozornosti aktivistů neunikla ani reklama na Volkswagen. Sloganem „Mrzí nás, že jsme se nechali chytit“ připomíná skandál s emisemi.
Brandalism
Užijte si dopravní zácpy. V předchozí kampani se Brandalism vymezovali proti monopolizaci silnic automobily.
Brandalism
Klimatický chaos? Jasná volba!
Brandalism
Související články
VIDEO: Moukou proti slavnému BMW pomalovanému Andy Warholem
Šílenství aktivistů sílí. Útočí na ferrari, lepí se k podlaze, cákají jídlem
Pozor na aktivisty s čočkou. Vypouštějí kola SUV, aby zachránili planetu
Premium
Čekání při koupi auta nevadí, vyšší cena ano. Elektrovůz neláká, říká průzkum