náhledy
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Vývojové centrum BMW Group je svou rozlohou 6 kilometrů čtverečních největším polygonem značky.
Autor: BMW
Velín vývojového a testovacího polygonu BMW u Sokolova
Autor: BMW
Vývojové centrum BMW Group je svou rozlohou 6 kilometrů čtverečních největším polygonem značky.
Autor: BMW
Na přibližně kilometrovém úseku je možné nasimulovat hodně intenzivní déšť.
Autor: BMW
Vývojáři na polygonu BMW dokážou dálkově řídit auta na simulovaném parkovišti.
Autor: BMW
Vývojáři na polygonu BMW dokážou dálkově řídit auta na simulovaném parkovišti.
Autor: BMW
Vývojáři na polygonu BMW dokážou dálkově řídit auta na simulovaném parkovišti.
Autor: BMW
Vývojáři na polygonu BMW dokážou dálkově řídit auta na simulovaném parkovišti.
Autor: BMW
Robotická noha dokáže plně nahradit řidiče.
Autor: BMW
Vývojáři v Sokolově dokážou dálkově řídit auta na simulovaném parkovišti.
Autor: BMW
Takzvaná technologická plocha slouží k testování rozličných manévrů a dopravních situací.
Autor: BMW
Největší částí tuzemského areálu BMW je takzvaná technologická plocha s rozlohou 90 000 metrů čtverečních.
Autor: BMW
Takto na polygonu BMW u Sokolova ladí systém autonomního řízení úrovně 3.
Autor: BMW
Takto na polygonu BMW u Sokolova ladí systém autonomního řízení úrovně 3.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Takto na polygonu BMW u Sokolova ladí systém autonomního řízení úrovně 3.
Autor: BMW
Takto na polygonu BMW u Sokolova ladí systém autonomního řízení úrovně 3.
Autor: BMW
Takto na polygonu BMW u Sokolova ladí systém autonomního řízení úrovně 3.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Při testech se využívá celá řada speciálních figurín dospělých lidí, dětí, cyklistů, motorkářů, ale i zvířat.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
Největší vývojové centrum BMW u Sokolova bylo vybudováno speciálně pro potřeby autonomní jízdy.
Autor: BMW
V areálu jsou různé druhy silnic s celkovou délkou 25 km a celkem osmi rozličnými povrchy
Autor: BMW