Vůz se snaží posádce nabídnout atmosféru prvních tříd špičkových aerolinek. Dveře se otevírají proti sobě, takže se do interiéru snadno nastupuje.
AUDI AG
Audi Aicon je pochopitelně elektromobil, automobilka se chlubí, že dojezd by měl činit 700 až 800 kilometrů.
AUDI AG
Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka Audi koncept Aicon, který je vizí zcela autonomního vozu blízké budoucnosti.
AUDI AG
Aicon je vůz, který bude jezdit zcela sám, bez zásahu řidiče. Ten jen zadá cíl cesty do navigace a vůz posádku automaticky odveze.
AUDI AG
Audi Aicon je pochopitelně elektromobil, automobilka se chlubí, že dojezd by měl činit 700 až 800 kilometrů.
AUDI AG
Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka Audi koncept Aicon, který je vizí zcela autonomního vozu blízké budoucnosti.
AUDI AG
Audi představilo autonomní elektromobil Audi Aicon
AUDI AG
Aicon je vůz, který bude jezdit zcela sám, bez zásahu řidiče. Ten jen zadá cíl cesty do navigace a vůz posádku automaticky odveze.
AUDI AG
Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka Audi koncept Aicon, který je vizí zcela autonomního vozu blízké budoucnosti
AUDI AG
Aicon je představou auta s autonomním řízením úrovně 5 – tedy tou nejvyšší mírou automatizace. Na důkaz toho nemá studie uvnitř žádné klasické ovládací prvky. Chybí tu volant a auto nemá pedály.
AUDI AG
Aicon je představou auta s autonomním řízením úrovně 5 – tedy tou nejvyšší mírou automatizace. Na důkaz toho nemá studie uvnitř žádné klasické ovládací prvky. Chybí tu volant a auto nemá pedály.
AUDI AG
Doslova obrovská jsou kola vozu, ráfky mají průměr 26 palců.
AUDI AG
Zajímavým detailem vozu jsou světlomety, které na studii samozřejmě nemusí plnit svou funkci. Ale ukazují, jakým směrem designéři přemýšlí.
AUDI AG
Zajímavým detailem vozu jsou světlomety, které na studii samozřejmě nemusí plnit svou funkci. Ale ukazují, jakým směrem designéři přemýšlí.
AUDI AG
Zajímavým detailem vozu jsou světlomety, které na studii samozřejmě nemusí plnit svou funkci. Ale ukazují, jakým směrem designéři přemýšlí.
AUDI AG
Aicon je představou auta s autonomním řízením úrovně 5 – tedy tou nejvyšší mírou automatizace. Na důkaz toho nemá studie uvnitř žádné klasické ovládací prvky. Chybí tu tedy volant a auto nemá pedály.
AUDI AG
Vůz se snaží posádce nabídnout atmosféru prvních tříd špičkových aerolinek. Dveře se otevírají proti sobě, takže se do interiéru snadno nastupuje.