Zvonivý hlas čtyřválcového benziňáku je uhrančivý. Udržovat motor v kondici ale stojí hodně námahy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ta klika je fakt kovová, v zimě studí. Pro otevření musíte zmáčknout tlačítko se zámkem, je to trochu nepraktické. Pravačkou se řidiči otvírá krkolomě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
I na docela velkých kolech je nečekaně komfortní.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa si potrpí na detaily.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
V bocích jsou kapsy na drobnosti. Mají pečlivě vyvedené zavírání.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kočárek sem naložíte bez potíží. Za podběhy kol je na šířku víc než metr místa.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo představila 156 v roce 1997 jako sedan , kombík pojmenovaný Sportwagon dorazi. v roce 2000.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tohle auto nikdy nezestárne. Vzhledem rozhodně patří do učebnic autodesignu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Registrační značka nalevo, to je specialita 156.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombík není stěhovací přeborník, hlavní devizou je šmrncovní vzhled.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
I přístrojovka řidiči skvěle namlouvá, že pilotuje sporťák.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Interiér je malý, dnešní malá auta nabídkou místa 156 předčí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Malá vzhůru trčící zrcátka působí při pohledu zvenku i zevnitř divně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Interiér řidiče a spolujezdce doslova obklopuje.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Specialitou 15ž jsou kliky zadních dveří schované v rámu okna, od té doby toto řešení používají i jiné modely.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Erb masky chladiče zakusující se do předního nárazníku je poznávacím znamením alf.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Víko kufru je hodně malé, zasahuje ale až do střechy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Sofistikovaná víceprvková zadní náprava pomáhá kouzelným jízdním vlastnostem.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Výplně dveří by nedělaly ostudu ani na dnešním autě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vzadu je místo spíš pro děti. I když vepředu sedí hodně malý řidič.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tři budíky zapuštěné do středového tunelu popsané italsky. Specialita Alfy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Bílý podklad budíků a dolu visící ručky - navodit dojem, to italská auta umí skvěle.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Sedačky jsou pohodlné a dobře drží tělo.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Alfa Romeo 156
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz