náhledy
Elegantní tvary prozrazují italského designéra.
Autor: Jan Altner
Denní svícení pomocí LED pruhů podporuje dobrou viditelnost v provozu.
Autor: Jan Altner
Poslední generace skútru dostala sportovnější rysy po větším sourozenci Forza 750.
Autor: Jan Altner
Zadní odpružení je řešené dvěma bočními jednotkami.
Autor: Jan Altner
Zadní světlo je také plně diodové.
Autor: Jan Altner
Se skútrem Forza 350 je zábava i v zatáčkách.
Autor: Jan Altner
Přístrojovka má dva analogové budíky a displej palubního počítače uprostřed.
Autor: Jan Altner
Čelní plexištít je elektricky výsuvný.
Autor: Jan Altner
Jednoválec o výkonu 21,5 kW stačí na maximální rychlosti 137 km/h.
Autor: Jan Altner
Brzdy s dobře vyladěným systémem ABS jsou nastavené spíš na užitnou jízdu než sportovní nástup.
Autor: Jan Altner
Pro dlouhány je tu místa jen tak akorát, ovšem u levého kolena vadí ovladač mobilní aplikace.
Autor: Jan Altner
S Hondou Forza už se dá vyrazit i na dlouhý víkend.
Autor: Jan Altner
Bezklíčové zapalování se ovládá centrálním ovladačem, klíč může zůstat v kapse.
Autor: Jan Altner
V přední kapotáži je prostorná schránka.
Autor: Jan Altner
Zrcátka napevno uchycená na kapotáži mají jen omezený úhel výhledu dozadu.
Autor: Jan Altner
Kolena i nohy jezdce jsou za deště dobře schované.
Autor: Jan Altner
O bezpečí se stará i vypínatelná kontrola trakce.
Autor: Jan Altner
Pod sedlo se vejdou dvě přilby nebo velký nákup.
Autor: Jan Altner
Sedlo je prostorné v části jezdce i spolujezdce.
Autor: Jan Altner
Směrovky zasazené do zrcátek jsou v provozu výborně vidět.
Autor: Jan Altner
Ve městě jako by většina hmotnosti skútru úplně zmizela a dá se kličkovat mezi auty.
Autor: Jan Altner
Tlačítek na levém řídítku je možná až zbytečně moc.
Autor: Jan Altner
Honda Forza 350 s titulem Motocykl roku 2023? Z určitého úhlu pohledu klidně ano!
Autor: Jan Altner
Příplatek 10 tisíc za plotnu a kufr v barvě skútru spolu s centrálním zamykáním se určitě vyplatí.
Autor: Jan Altner