Velké černo stříbrné véčko a sportovní silueta. To jsou charakteristické znaky nového low rideru od Harley Davidson.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední části motorky zdobí sto milimetrů široká guma na devatenáctipalcovém zlatém ráfku a minimalistická kapotáž.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jeden tlustý tlumič výfuku nahrazují u modelu Dyna S dvě černé tenké koncovky nad sebou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Otevřený vzduchový filtr je jedna z parádiček, kterou jinde nenajdete. Před nepřízní počasí ho chrání snímatelná punčoška.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klasické dvojsedlo bylo nahrazeno jedním hluboce probraným sportovním postem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kapkovitá nádrž pojme dvacet litrů paliva.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Černá rovná řídítka umocňují sportovní posaz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kryt primárního převodu je výkladní skříní každého harleye.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Silueta připomíná šelmu připravenou ke skoku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nízko položené sedlo umožňuje perfektní kontrolu nad mašinou v každé situaci.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ve vyšších rychlostech se dá za malou kapotáž úspěšně schovat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V zatáčkách nacházejí hlásiče náklonu rychle svůj limit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dyna Low Rider S zatáčky miluje, pokládá se do nich s vervou hodnou okruhového speciálu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na okresce je tenhle harley jako ryba ve vodě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Bezklíčkový přístup je samozřejmostí, stejně jako zamykání krku řízení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní zkrácený blatník esku hodně sluší.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sportovní posaz s nohama mírně dozadu se hodí zejména ve vyšších rychlostech.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nasednout, zapnout zapalování, stlačit startér. Mimochodem, blinkry jsou na každé straně zvlášť.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Levé řídítko zdobí kromě obvyklých ovladačů spínač tempomatu a ovládání palubního počítače.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V levém, falešném víčku nádrže se skrývá palivoměr.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dva budíky pod sebou uprostřed nádrže. Vypadají dobře, ale jezdec si jich mnoho neužije.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Harley-Davidson Dyna Low Rider S
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední vidlice doznala neviditelných změn. Uvnitř je olejová patrona, která tlumení patřičně přitvrdila.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Gumy Harley Davidson jsou skvělou oporou. Aby ne, dodavatelem je Michelin.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Brzdy mašinu vždy spolehlivě zastavily. Výkonný motor by ale snesl jedovatější nástup.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Harley-Davidson Dyna Low Rider S
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Šestistupňová převodovka funguje jako hodinový stroj.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní světla kombinují brzdovky, blinkry a obrysovky v jednom.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Krátké rovné koncovky duní jako bouřka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V utažených zatáčkách mizí hlásiče náklonu hodně rychle.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tenhle malý štítek znamená, že si s mašinou užijete hodně velkou zábavu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zamykání hlavy řízení na trubkový klíček
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rock n´Roll v režii křičícího orla
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Harley-Davidson Dyna Low Rider S
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nízký posaz má motorka už ve svém názvu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz