náhledy
Stačí nasadit kufry do připravených drážek a z V100 Mandello je cesťák.
Autor: Moto Guzzi
Monobloky Brembo mají razantní nástup a dobrý průběh.
Autor: Moto Guzzi
Sedlo je možné objednat i ve zvýšené nebo snížené verzi.
Autor: Moto Guzzi
Rychlořazení umožňuje řadit pod plným plynem a bez spojky.
Autor: Moto Guzzi
Nový motor Compact Block je podstatně kratší než předchozí osmsetpadesátka.
Autor: Moto Guzzi
I zadní světla navazují na historické tvary předchozích Guzzi.
Autor: Moto Guzzi
V dolní části světlometu je denní svícení s obrysem orla ze znaku M-G.
Autor: Moto Guzzi
Výfukové svody u nového motoru vedou dolů místo dopředu.
Autor: Moto Guzzi
Moto Guzzi V100 Mandello s městečkem Mandello na pozadí
Autor: Moto Guzzi
Brzdy patří k tomu nejlepšímu, co je v této kategorii v nabídce.
Autor: Moto Guzzi
Motor se nechává ochotně vytáčet až přes devět tisíc otáček.
Autor: Moto Guzzi
Převodovka je relativně dlouhá, vracečky se jezdí na jedničku.
Autor: Moto Guzzi
Průjezdy zatáčkou jsou vzorně neutrální.
Autor: Moto Guzzi
Dobře tvarované sedlo vyhoví dlouhánům i menším jezdcům.
Autor: Moto Guzzi
Jízdní pozice posouvá část hmotnosti jezdce na řídítka pro lepší odezvu řízení.
Autor: Moto Guzzi
Zadní odpružení je vyvedené na bok a u verze S je semiaktivní.
Autor: Moto Guzzi
Ve vyšších rychlostech se automaticky vysune štítek a rozšíří deflektory na nádrži.
Autor: Moto Guzzi
Luxusní původ připomíná frézovaný nápis na řídítkách.
Autor: Moto Guzzi
Přístrojovka je plně digitální s barevným TFT displejm.
Autor: Moto Guzzi
Letmo zavěšené zadní kolo v kombinaci s kardanem usnadní servis.
Autor: Moto Guzzi
Nový motor umožnil štíhlou konstrukci.
Autor: Moto Guzzi
Sedlo je poměrně široké a nabízí dost místa i pro spolujezdce.
Autor: Moto Guzzi
Design motocyklu s mohutnými podsedlovými plasty v sobě nese náznak historie.
Autor: Moto Guzzi
Rychlořazení bez spojky funguje optimálně jen při sportovní jízdě.
Autor: Moto Guzzi
Na designu je jasně znát italská škola.
Autor: Moto Guzzi