iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Dobrou práci odvádí i brzdy.
KTM
Během testování jsme si vyzkoušeli i jízdu za deště.
KTM
V jízdním režimu RAIN dochází ke snížení výkonu a mění se i odezva reakce na plyn.
KTM
KTM 790 Duke
KTM
KTM 790 Duke
KTM
KTM 790 Duke
KTM
KTM 790 Duke
KTM
Na závodní trati fungoval tvrdý podvozek skvěle.
KTM
790 Duke v oranžové barvě typické pro KTM
KTM
Přední dělený světlomet
KTM
Ve městě se káteemka cítí jako ryby ve vodě.
KTM
V noci vynikne přední dělené světlo.
KTM
Testovací jízdy směřovaly nejprve do noční Bratislavy.
KTM
KTM 790 Duke v černém provedení.
KTM
Stroj vyniká kompaktními rozměry a nízkou váhou.
KTM
V zatáčkách bylo s Dukem hodně zábavy.
KTM
Kvality stroje jsme mohli vyzkoušet na uzavřené závodní trati.
KTM
Pneumatiky Maxxis nás limitovaly, ale i tak se 790 snadno dostanete na kolínko.
KTM
V rychlostech nad 130 km/h se začne projevovat absence ochrany proti větru.
KTM
Díky vzpřímené poloze za širokými řídítky se jezdec neunaví ani při delších vyjížďkách.
KTM
Stroj je nabitý nejmodernějšími elektronickými asistenty.
KTM
Mezi volitelné doplňky patří i koncovka výfuku Akrapovič.
KTM
Nový kompaktní motor o objemu 799 ccm.
KTM
KTM 790 Duke
KTM
Grafika a rozložení informací na displeji se mění podle zvoleného jízdního režimu.
KTM
Konfigurace nastavení nabízí velmi široké spektrum možností.
KTM
Motor disponuje výkonem 105 koní a a kroutícím momentem 86 Nm.
KTM
Podvozek WP není sice stavitelný, ale na kvalitní vozovce funguje skvěle.
KTM
Související články
Většina motorkářů jede na KTM, některé stroje jsou převlečené
V jednoduchosti je síla: KTM Adventure je jednoduše perfektní