Zadní vidlici tvoří odlitek s industriálním vzhledem příhradové konstrukce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stačí chvilka na seznámení a velká mašina pohodově padne do ruky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na prašné cestě jako na asfaltu. Všude beze strachu a s jistotou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Prostorný plexi štít kryje palubní desku tvořenou TFT displejem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
TFT displej je skutečně veliký a poskytuje spoustu údajů najednou bez nutnosti listování.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také Super Adventure S má samozřejmě typický hmyzí výraz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podlouhlý světlomet lemují trubice denního svícení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plexi se nastavuje manuálně. Mně osobně to vůbec nevadí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stržen ovladatelností motorky, pouštím se do stále větších lotrovin.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vodotěsné pouzdro na mobilní telefon nebo doklady. Na rozdíl od dokladů umí telefon i nabít.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do každé z noh přední vidlice vede svazek kabelů. KTM má semi automatický podvozel White Power. A funguje to bezvadně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Super Adventure S
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod spodní hranou palubní desky je i zásuvka na 12V.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zaúhlené ventilky usnadňují údržbu. Malý, ale užitečný detail.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Téměř neviditelný, zato velký pomocník. Tlumič řízení je umístěn napříč pod hlavou řízení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní vidlici tvoří odlitek s industriálním vzhledem příhradové konstrukce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Super Adventure nabízí hodně slušnou světlou výšku i zdvihy podvozku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ruce jezdce kryjí plastové blastery. Dobře slouží i jako ochrana před nepohodou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubním menu lze listovat prostřednictvím jednoduchého křížového ovladače. Vystouplá páčka v horní části obsluhuje tempomat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klíč od mašiny si nezadá s klíčem od auta.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Když bez klíčku, tak bez klíčku. A platí to i pro nádrž.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Testovaný motocykl byl vybaven i držáky bočních kufrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Navzdory svým rozměrům má KTM Super Adventure S příjemně štíhlou siluetu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Cestovatelé nepochybně ocení i centrální stojan.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Super Adventure S
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Super Adventure S
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také odpružení zadní kyvné vidlice má nastarosti elektronicky řízená jednotka White Power.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačky nabídnou buďto pohodlí gumových silentbloků nebo jistotu motokrosových zubatých odlitků. Můžete si vybrat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Šedé tlačítko se symbolem klíčku zamyká a odemyká řízení. Zbytek je "klasika".
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nakolik ochrání v opravdu hrubém terénu netuším. V průběhu testu ale plastový kryt motoru fungoval dobře.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo s protiskluzovou úpravou nabízí dostatek komfortu oběma členům posádky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Srdcem velkého endura je klasické dvouválcové véčko. Jeho projev je ale pro tentokrát až nebývale uhlazený.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani zadní brzda se nemá zač stydět.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Předek hlídají mocné radiální brzdiče Brembo. Když chytnou, dozajista nepustí. Na to si můžete vsadit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani průjezd brodem nemusí nutně znamenat lavor vody do obličeje. Otvor v kapotáži je šikovně zakryt.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
S 1290Super Adventure S si nějaké to dobrodružství klidně můžete dopřát.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nápis 1290 se rozprostírá po kompletní přední kapotáži
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuk si i v sériovém provedení dokáže pěkně zabublat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Osvětlení má mašina samozřejmě komplet v LED.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz